18 listopada 2016

Od Mercury c.d Viper


Dawno nie widziałam kogoś, aż tak atrakcyjnego przez całe 160 wiosen. Po prostu musiałam to wykorzystać, mimo iż on nie był zbyt chętny do mojego towarzystwa. Z jednej strony nie chciałam być w jakikolwiek sposób natarczywa, więc muszę cofnąć w jakiś sposób to zaciągnięcie do kawiarenki i sprawić by się dobrze bawił.
- Ja stawiam. Co chcesz do picia? - powiedziałam, a na mojej twarzy pojawił się podejrzliwy uśmieszek.
- Drinka z ciekłym azotem. - mruknął, podpierając twarz dłonią.
Spoglądał za okno i nie wydawał się specjalnie zainteresowany moją osobą. Chrząknęłam, widząc że podchodzi do nas kelnerka ze skąpym dekoltem. Percy na chwilę odwrócił wzrok od ulicy spoglądając na kobietę.
- Jednego drinka molekularnego z ciekłym azotem i kawę mrożoną, proszę. -uśmiechnęłam się sztucznie.
- Przyjęłam. - odpowiedziała młoda dziewczyna.
Spojrzałam na Perci'ego, opierając twarz na dłoniach.
- Na co się gapisz? -odburknął.
- Masz takie czysto błękitne oczy. Rzadko można spotkać osobę, o tak niespotykanych tęczówkach.
- Wie... Dzięki. - odpowiedział, nie odwracając wzroku od okna.
- Widzisz coś takiego za tą szybą? Ludzie chodzą w tą i z powrotem, samochody są ledwo widoczne, a mgła pokrywa park. Nic interesującego. - powiedziałam, nadąsana faktem iż nie jestem w stanie zwrócić na niego swojej uwagi.
- A gdzie indziej miałbym spoglądać?
Dostałam stzał. Nie wiedziałam, uratowała mnie kelnerka niosąca na tacy mrożoną kawę i dymiący, o pomarańczowym odcieniu drink. Postawiła napoje na stole i uśmiechnęła się słodko, mówiąc "smacznego". Zerknęłam na dymiący napój chłopaka i znajdującą się w nim czarną słomkę. Percy wypił niewiele i zaczął przeglądać menu.
- Pozwolisz, że spróbuję. - powiedziałam dość cicho.
Wychyliłam się nad stół, i wzięłam kilka łyków przez słomkę.
- To będzie pośredni pocałunek! - uśmiechnęłam się, przechylając głowę. - Mam nadzieję, że na tyle mogę sobie pozwolić.
(Percy? xD Moje życie, em... Jest bardzo interesujące :P)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits