06 listopada 2016

Od Kasai do Tytanii

Razem z paroma wilkami zostaliśmy poddanymi Tytani która robiła to na co miała ochotę, a przeciw wstawienie się jej było bardzo złym wyborem. Alfa wszystkiego pilnowała i w jakimś stopniu miała nad nami władze. Delta wróciła prawie do poprzedniego stanu, a my nie mieliśmy swojego terenu, jesteśmy koczownikami. Jestem ciekawa ja się trzyma Viper, Enuri, Ishi i cała reszta. Szczerze ja chyba nie mam tak źle, po prostu nie chce prowadzić wojny. Tytania bo i tak bym jej nie wygrała więc po co zaczynać. Tytania trzyma władze twarda łapa. Podeszłam powoli do Alfy.
-Rorth co masz dzisiaj w planach?
Spytałam z uśmiechem na pyszczku, a ona na mnie spojrzała.
-Twoje rany już się zagoiły.
-Tak.
Oparła.
(Tytanio)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits