11 listopada 2016

Od Evil'a cd. Berbali

Szedłem właśnie na deltę, kiedy moim oczom ukazał się czarny wilk. Wpatrywał się we mnie swoimi czerwonymi oczami, kiedy ktoś mnie pociągnął i powiedział.
- Choć, nowy. - Poszedłem za moim 'bratem'. Zobaczyłem mojego brata, kiedy szedłem za nim odezwałem się.
- Berbali! nareszcie cię widzę!
- Eee, co?
- Dawno mnie nie było. Nie znasz mnie, ale jestem twoim bratem. Moje imię to Evil.
- Aha, bracie. Choć. - Szedłem za moim bratem, kiedy wszedł do jakiejś jaskini.
- Evil! choć. - Wszedłem, do jaskini w której był kruk. - Emm, kto to?
- To Arh. Nie znasz go, ale z jego byłej watahy, czarny wilk o nazwie Elx, chce go zabić i Arh jest wilkiem.
- Aha.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits