29 listopada 2016

Od Berbaliego c.d Alex

Siedziałem sobie spokojnie, kiedy ktoś do mnie powiedział:
- Hej.
- No hejo. - Wstałem i popatrzyłem, się na wilka. - Kto ty? - powiedziałem.
- Jestem Alex, a ty?
- Berb... - Nie dokończyłem, po zobaczyłem lodowego smoka.
- Dokończ.
- Nie mogę zobacz...
- Gdzie?
- Popatrz! W górę!
- Dobra! - Alex patrzył się w górę.
- TEN SMOK! ON... - Nie skończyłem mówić, bo smok trafił mnie swoim lodowym ogniem. Zostałem zamrożony, ale żyłem. Kiedy się obudziłem nie byłem zamrożony, byłem w dziwnym świecie. Był on mroźny, zimny i lodowy. Było mi zimno. Szedłem patrząc się w dół. Słabłem z każdą chwilą, kiedy osłabłem całkiem spadłem na śnieg.
Est: Coraz mniej błędów! :D Good job! Tylko jeszcze naucz się wierszyka o interpunkcji który ci dałam ;w;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits