28 listopada 2016

Kiedy ktoś cię uderzy [...]

Kiedy ktoś cię uderzy, wstać i powiedz: "Bijesz jak ciota"

Godność:  Hikaru. Jako człowiek Hikaru White.
Płeć:  Wadera
Orientacja: Hetero
Wiek:  17 lat, jest nieśmiertelna;
Rasa: Wilkołak; 


Charakter:  Hikaru to bardzo wesoła i towarzyska wadera otwarta na nowe znajomości i przyjaźnie. W stosunku do wszystkich jest pozytywnie nastawiona, nikogo nie ocenia po okładce. Wobec najbliższych jest szczera i stara się nie kłamać. Wszystko ją ciekawi, swój nos zawsze wepchnie w nieswoje sprawy. Do różnych spraw podchodzi tak samo – na spokojnie. Powagę zachowuje jedynie, kiedy naprawdę jest taka potrzeba lub gdy walczy. Uwielbia się bić, bardzo łatwo ją sprowokować. Dla niej nawet przyjacielska wojna na poduszki może zamienić się w wojnę na śmierć i życie. Jest bardzo honorowa. Zawsze broni swoich przyjaciół, przekładając ich życie nad swoje. Należy do osób wahających się nad różnymi sprawami. Trudno jej jest się zdecydować. Jednak gdy już to zrobi, twardo stoi na swoim. Nie brakuje jej wyobraźni, ma wiele pomysłów, z łatwością jej w stanie
wymyślić plan. Wszystko stara się załatwić na szybko i z pośpiechem, przez co często podejmuje pochopne decyzje, nie zwracając uwagi na ich skutki. Uparcie dąży do celu, chociaż nigdy nie poświęca przyjaźni. Mimo wszystko jest to pozytywnie nastawiona do życia wadera, z którą zawsze można się pośmiać.
Aparycja:  Hikaru to niewysoka dziewczyna o szczupłej budowie ciała. Ma lekko opaloną skórę. Jej włosy są krótkie i czerwone, dłuższe kosmyki spina w niewielkiego kucyka z tyłu głowy. Na twarz dziewczyny opada grzywka, która lekko zasłania jej duże, czerwono-pomarańczowe oczy. Dziewczyna najczęściej nosi długi, biały płaszcz oraz brązowe koszulki. Oprócz tego ma kilka kolczyków w uchu oraz stary wisiorek.
Jako wilk, Hikaru jest drobnej budowy. Ma jasne futro z brązowymi i pomarańczowymi pręgami na łapach i końcówce ogona. W tej formie jej oczy są bardziej żółte niż czerwone. Mimo swoich niewielkich rozmiarów jest całkiem silna.
Żywioł:  Ogień, temperatura;
Moce:
  • Może przemienić swoją dowolną kończynę w ogień, zwiększając przy tym jej siłę. Wyobraźcie sobie ten ból, gdy ci przyłoży, nie dość, że uderza mocno, to dodatkowo parzy przeciwnika.
  • Może podpalać pochodnie, zapałki, świece za pomocą pstryknięcia palcem.
  • Potrafi stworzyć kulę ognia, dużą, małą, w zależności od potrzeby. Jest w stanie nimi rzucać w przeciwników, parząc ich w ten sposób.
  • Jest w stanie dowolnie modyfikować temperaturę w swoim otoczeniu. Zazwyczaj podnosi ją jak najwyżej i spala w ten sposób przeciwników. Ona sama jest odporna na jej wzrost.
  • Potrafi podpalić broń, którą trzyma w ręku, zwiększając jednocześnie jej siłę.
  • Jeśli podczas walki zabraknie jej siły, może pożreć ogień, który przywróci jej witalność. Nie może jeść swojego ognia a jedynie obcy.
  • W przypływie emocji zdarza jej się zapłonąć w całości tj. zmienić się w żywy ogień. Prawie zawsze nie kontroluje wtedy swoich umiejętności jednak nie jest w całkowitym amoku. Rozpoznaje poszczególne osoby, dzięki czemu nie krzywdzi swoich bliskich. W stosunku do wrogów jest jednak okrutna i przypomina wtedy sadystkę i psychopatkę.

Zainteresowania/Talenty: Lubi sporty, obojętnie jakie. Może nie jest zbyt szybka, jednak posiada wiele innych umiejętności fizycznych. Oprócz tego ciekawią ją książki historyczne (Tak, ta pierdoła posiada jakieś umiejętności umysłowe). Oprócz tego chętnie śpi i nic nie robi.
Moce Specjalne: 
  • Maat - materializacja i dematerializacja dowolnego przedmiotu
  • Telekineza

Historia: Gdy była młoda, w wyniku nieszczęśliwego wypadku straciła pamięć. Zna tylko urywki ze swojej przeszłości. Jako dziecko krążyła po świecie, dorastając w samotności, czasem w towarzystwie poznanych towarzyszy. Gdy przestała być małym, nieogarniętym dzieciakiem postanowiła wyruszyć „przygodę”. Tak to nazwała. Nocą, po cichu zwiała z watahy, do której należała i udała się przed siebie. Chociaż po drodze spotykało ją wiele nieprzyjemności to ona dalej uparcie parła naprzód nie poddając się. Pewnego dnia dotarła na tereny WKJN’u i postanowiła dołączyć do watahy.
Przedmioty:  Miecz, który płonie gdy Hikaru go trzyma;
Bank:  1000$, 1 diament

Inne: 
  • Ma chorobę lokomocyjną
  • Lubi koty
  • Ma słabą głowę do alkoholi

Siła 2420 | Szybkość 1315 | Zwinność 1115 | Moc 1370
Technika 1315 | Równowaga 1050 | Zręczność 1600 | Ukrycie 1650

TYTUŁY
Nieśmiertelna


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits