11 listopada 2016

I kolejny konkurs!

Widzicie TO nad tekstem? Pusta, biała ramka. Co trzeba zrobić? UZUPEŁNIĆ JĄ. Ja jednak próbowałam i szczerze wam powiem: nie daję rady ;-; Potrzebuję waszej pomocy. Do dnia 20 listopada przysyłajcie w komentarzu tekst, którym mam zapełnić tą białą ramkę. Najlepiej by było, gdybyście wy też spróbowali to zrobić, aby określić, czy tekst by pasował. Stworzyłam tą grafikę jako "zaproszenie do dołączenia do watahy". Przedstawcie jej największe atuty do białej ramki i dodajcie jakieś elementy fabuły. Nowa grafika wkrótce dostępna, a TUTAJ macie jej przykłady :) Z góry mówię: nie bójcie się szablonu, bo jest dopiero w remoncie XP Do wygrania niewiele, ale zawsze coś: 200 punktów do rozdania! W komentarzu (jak już mówiłam) przysyłajcie mi tekst, lub link do uzupełnionego zaproszenia.

1 komentarz:

  1. Witaj nieznajomy! Musisz być zmęczony tą długą i trudną wędrówką. Pewnie głowisz się gdzie się znajdujesz ? O to nie musisz się martwić, zaraz ci wszystko opowiem. Znajdujesz się na pięknej Delcie. Widzisz? O tam, rozciągają się nasze rozległe tereny, które nasza wataha dziedziczyła z pokolenia na pokolenie przez tysiące lat!Są tu różne stwory, których musisz się obawiać, lepiej żebyś umiał walczyć, jeśli tego nie potrafisz - uciekaj. Spotkasz tu także dziwy, których wcześniej nie widziałeś, nasza kraina skrywa w sobie wiele tajemnic.Mimo to nie mogę zaprzeczyć, iż tętni ona życiem. Całe wieki minęły, nim spotkałem kogoś podobnego do Ciebie. Łapa obcego od dawien dawna nie przekraczała granic krainy, nikt nie wtrącał się pomiędzy dwa zwaśnione stada bo mógł nie przeżyć... Być może jesteś jednym z pierwszych, które tu zamieszkają?

    ~Dessari

    OdpowiedzUsuń

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits