28 października 2016

The on­ly way [...]

"The on­ly way to get rid of a tem­pta­tion is to yield to it."
Godność: Perseusz Christopher Louis Rivers. To w hu długie imię, które przynosi na myśl rozpieszczonego bachora, ukochanego swoich bogatych rodziców. Nie jest to jednak prawda, bo Percy..cóż... aż tak mocno ukochany przez ojca nie jest. Wrogowie jego ojca cały czas mówili na niego Vipera, co z łaciny oznacza "żmiję". Owszem, chłopak ma jakieś tam powiązanie z tym gatunkiem węży, jednak nie mówi jakie. Samo "Viper" tak się spodobało jego ojcu, że postanowił tak do niego mówić. Sam Percy również ubóstwia ten pseudonim, który, pośród członków WKJN, jest traktowany jako zwykłe imię. Czy posiada jakąś ksywkę? Tylko V lub Vi, od skróconego "pseudo-imienia".
Płeć: Brzydka. No raczej pod spodnie zaglądać nie trzeba.
Orientacja: Heteroseksualny. Chyba nie muszę wam wmawiać, że to typ nietolerancyjny. Odczuwa wstręt do mężczyzn, którzy są homoseksualistami. Wystarczy już, że jego ojciec raz chciał się z mężczyzną żenić.
Wiek: Na pierwszy rzut oka, ciśnie ci się słowo: siedemnastolatek. I słusznie. Viper owszem, jest nieśmiertelny, jednak starzenie zatrzymało się u niego dosyć niedawno. Nie przeżył więcej, niż tyle, na ile wygląda.
Rasa: Chłopak uznawany jest w dziewięćdziesięciu procentach za wilkołaka, gdyż zarówno i matka i ojciec nimi byli. Jednak...nie do końca. Ojciec był w połowie demonem i jest spore prawdopodobieństwo, że niektóre cechy po nim odziedziczył. Nie jest to jednak wbrew pozorom zboczenie. W porównaniu do Darknessa, Viper jest jak dziewica, bojąca się samego słowa "stosunek". Wróćmy jednak do reszty: to wilkołak, z nutką demonizmu.

Sympatia: Wszystkie panienki z watahy są piękne. Zwłaszcza rude i czarnowłose, za którymi tak bardzo się ugania, jednak jeżeli już, to liczy jedynie na jednorazowe zabawy. Kiedyś omal nie rozkochał w sobie pięknej rudowłosej zdziry. Wychowywał z nią pewnego smoka. Wszystko się zmieniło, kiedy odeszła z watahy a on popadł w depresję. Potem była zmiana rzeczywistości i znowu cieszy się swoim krótkim żywotem.
Rodzina: W przyszłości nie planuje jej założyć. Wystarczy mu obecny ojciec-demon, brat-gej oraz siostra-opętana. Darkness, jego "stworzyciel" nadal zamieszkuje tereny watahy, a czasem nawet rządzi się tak, jakby to on nadal był alphą, a jest na "zwolnieniu". Z młodszym bratem nigdy nie miał dobrego kontaktu. Z siostrą było już trochę lepiej. Omal przez nią nie zginął, ale i tak nie żałuje, że skoczył wtedy w ogień, aby ją uratować. Ma sie teraz przez to za "bohatera". Tytania jednak odeszła od jego watahy, bez pożegnania. Nie widział jej od czasu pożaru i nie kontaktuje się z nią telepatycznie. Smutna prawda jest taka, że nadal trochę się jej boi. Co do matki: popełniła samobójstwo, jednak nie byle jakie. Zniszczyła sobie własną duszę.
Przynależność: Wataha
Stanowisko:Dawniej był alphą, jednak po zmianie światów stał się jedynie zastępcom. Kiedyś z siostrą będą rywalizować o stanowisko alphy i chłopak poprzysiągł sobie, że to on będzie rządził watahą. Póki co pełni służbę Łowcy. Niezbyt dobrze mu płacą i gdyby nie ojciec, to miałby problemy z kasą.

Charakter: Chłopak należy do osób pozytywnie myślących i patrzących w przyszłość, chociaż ostatnio nie okazuje tego zbyt mocno, jak kiedyś. Powodem jest zmiana stanowiska. Jest teraz przywódcą i stara się zachować powagę, chociaż: Viper jak Viper, może się starać, ale nie zawsze mu to wyjdzie. Często nawet nieświadomie palnie jakimś sucharem. Jest osobą odpowiedzialną, wbrew pozorom. Nerwy potrafi trzymać na wodzy, a nie - jak jego siostra - wybuchać i wszędzie wszystkich zabijać. On nawet w chwili zagrożenia życia całą sytuację potrafi zmienić w jakiś słaby dowcip. Okazuje się, że jest świetnym kłamcą i manipulatorem. Lubi oszukiwać, a wystrychanie kogoś na dudka sprawia mu wielką przyjemność. Percy po prostu kocha wygrywać, a porażki przyjmuje z pozoru nawet znośnie, jednak kiedy znajdzie się sam, zacznie się wydzierać. Osoba szalenie mściwa, która potrafi do końca życia rozpamiętywać cudze grzechy. Co jednak nie znaczy, że jest istotą, która widzi wszystkich w złym świetle, lub gania za swoimi członkami z siekierą, wypominając im wszystko. Jedną z wad opisywanego wilka jest nietolerancja, szczególnie osób o innej orientacji, niż heteroseksualizm, czy aseksualizm. Gei traktuje jak osoby niższego sortu. Nie toleruje też osób czarnoskórych, czy skośnookich, chociaż aż tak bardzo nie poniża ich, jak osób o innej orientacji seksualnej. Osoba niezdecydowana, która mogłaby się wiekami zastanawiać, a jeżeli nawet coś wybierze, to i tak nie jest pewien swojego wyboru. Jest bardzo wymagający wobec członków watahy i wiele rzeczy próbuje wbić im do łbów i chociaż często narzekają, on wie, że czasem tylko tak może dojść do perfekcji.. Jak każdy facet - i w Viperze kryje się zbok. Nie wszedłby pierwszej lepszej do łóżka, ale nigdy nie zmarnuje okazji, aby chociaż trochę pogapić się w piersi kobiet. Wiecznie zatopiony we własnych myślach, wiecznie dumny. Narcyz. To zawsze do niego pasowało i zawsze pasować będzie, pomimo wielu zmian, które chciała mu wbić jego siostra do łba. Uwielbia wszelkie pochlebstwa oraz prezenty i pochwały, skierowane pod jego adresem. Wiele członków uważa, że jest on mimo wszystko alphą rozpieszczoną. On jednak nie chce powrócić znowu do czasów głodu, wiec póki co: korzysta ze swojego bogactwa. Praktycznie nigdy nie narzeka i jest osobą pracowitą, która wykona choćby najcięższe zadanie. Nie lubi on jednak, kiedy ktoś sam mu rozkazuje i poniża. Chłopak o bardzo mocnej psychice, który zawsze walczy o swoje i nigdy nie ustępuje. Nie rozbeczy się, nie ucieknie przed upokorzeniem. Ma cięty język, podobnie jak i siostra, a więc: jedną uwagą potrafi uciszyć cały tłum ludzi, czy wilków. Nie popiera nękania słabszych osób, a więc: zawsze stanie po stronie swojego, nie ważne w jakich okolicznościach. Jednak tylko swojego. Sam nie należy do osób sadystycznych, jednak nie zawaha się kogokolwiek uderzyć za nieposłuszeństwo, lub coś o wiele gorszego. Popiera dokładnie taki sam rodzaj kary, jak jego ojciec. Oko za oko, ząb za ząb. Osoba bardzo odważna, czasem nawet głupio, popełniająca banalne błędy i to po dwa razy. Często zdarza mu się rzucić słowa na wiatr, przez co ciągle ma kłopoty i wiele osób go nienawidzi, a wiele wręcz kocha. Na swój sposób zawsze będzie nastoletnim skurwielem i chyba nigdy nie zdoła do końca dojrzeć. Mimo, iż ma bardzo dobre strategie wojenne, często rozkazy wydaje za wcześnie, ponieważ w kwestii czasu Viper jest osobą bardzo niecierpliwą. Jest jednak odpowiedzialny i wiecznie czujny. Czasem aż do przesady. Ahh..te piękne czasy, kiedy zamknął świętej pamięci Shinijro w klatce za rzekomą "zdradę watahy i niestosowanie się do jej regulaminu". Wrażliwy? Może czasem widok króliczków potrafi go rozczulić, jednak ma sie za osobę "twardą i niezłomną". Wiele rzeczy szybko potrafi go znudzić, więc co chwilę zmienia to regulamin, to stanowiska, aby "uniknąć rutyn".. W jego zasobie słownictwa brak słów takich jak "przegrana", "porażka", "walkower", o czym zresztą chyba już było. Potrafi wykorzystywać swój dar manipulacji w zależności od swoich zachcianek. Zdolny do poświęceń. Sama Tytania była świadkiem, jak odepchnął ją, a sam omal nie został zmiażdżony doszczętnie przez spadający, płonący słup, aby tylko uratować jej życie. Nigdy nie miał problemu ze zbyt niską samooceną, czy obwinianiu siebie o wszystkie grzechy tego całego świata, w porównaniu do Tiffany. Potrafi pocieszać, pogadać i czasem zapomnieć o innych swoich problemach, aby tylko wysłuchać kogoś innego. Ma jednak bardzo złe rady, które zazwyczaj opierają się o skokach ze spadochronem, lub skonach na bungee. Osoba zwracająca wielką uwagę na słownictwo, starająca się omijać przekleństwa szerokim łukiem, chociaż i jemu czasem się coś wymknie. Viper potrafi być bardzo grzeczny i miły, jednak tylko wtedy, gdy chce coś osiągnąć. Potrafi się obrazić na cały miesiąc, albo i dłużej. Jeżeli chłopak "ma focha" należy go wtedy czymś przekupić, bo chociaż uwielbia pochwały, to nie wystarczy. Owszem, weźmie je sobie do serca, ale za żadne skarby tego nie okaże. Ma dar do przekonywania i zdolności przywódcze, które prawdopodobnie odziedziczył w genach. Viper jest w cholerę skąpą osobą, który nienawidzi się dzielić z kimkolwiek jakąkolwiek rzeczą, czy mówimy tu o zwykłym cukierku, czy o terenach całej watahy. Zawsze wszystko chciał zgarnąć dla siebie, już odkąd dowiedział się, że będzie alphą. Nie słucha cudzych rad, ponieważ uważa, że jego duma mu na to nie pozwala. Nie prosi o pomoc, czy o litość. Nienawidzi, kiedy inni się nad nim użalają. Już za dużo ludzi w kółko powtarzali: "Jaki biedny chłopiec! Stracił ojca i matkę, został sam!". Najbardziej jednak irytuje go wypominanie jego grzechów. Owszem, jest opanowany, ale kiedy ktokolwiek zacznie mu coś wypominać, nie może się powstrzymać od wyśmiania go, lub rzucenia jakiejś riposty, ponieważ należy uczyć się na swoich błędach, a nie na poradach innych wilków, które myślą, że postradały wszelkie rozumy. Potrafi łatwo zdradzić osobę, która mu zaufała. Tak, ten basior potrafi bez żadnych skrupułów zdradzić, jeżeli ma ku temu jakiś ważny powód. Po dłuższym czasie zresztą jednak i tak potrafi zostać juz na stałe przy danej postaci. Czasem po prostu trzeba komuś zaufać. Jest lojalny względem całej watahy, oraz względem swojego ojca. Czuje się wobec niego dłużny, chociaż wiele wilków podejrzewa, że nie jest to z miłości, ale z uroku, którego rzucił Wilkboójca na swojego syna. Przerywanie chłopakowi czegokolwiek, czy przemowy, czy gry, grozi trwałym uszczerbkiem na zdrowiu. Tak, on wtedy może ci przywalić. I to wcale nie lekko, gdyż chłopak ma twardą rękę. Każdego potrafi wywieźć w pole, oszukać go, uderzyć bez żalu, lub po prostu kulturalnie zwrócić uwagę, jeżeli i to trzeba będzie zrobić. Nie posiada wstydu, chociaż nie upokarza się bez powodu. Potrafi wybrnąć z największego bagna w jakie kiedykolwiek byś wdepnął.

Aparycja: Chłopak jest dobrze zbudowany, posiadający tak zwany "kaloryfer", jednak nie jest on jakoś specjalnie wyolbrzymiony. Nie chwali się jednak swoim torsem, ponieważ jest on mocno poparzony i zostały na nim bolesne blizny. Chłopak planuje sobie kiedyś je usunąć. Cholernie się tego wstydzi. Jest osobą dosyć wysoką, jednak nie jakoś szczególnie przerośniętą. Włosy są w kolorze ciemnego brązu, sięgające do uszu. Jedne pasemka są ciemniejsze, inne jaśniejsze. Oczy - raz są czerwone, raz niebieskie, raz złote, raz zupełnie inne, nie do opisania. Jednak jego głównym kolorem jest niebieski. Tęczówki się zmieniają tylko wtedy, kiedy Viper używa mocy Tropiciela, Jasnowidza, a całe oko zmienia się przy ataku specjalnym. Właściwie, nie tyle ataku, co ogólnej przemianie. Na ręce posiada wytatuowaną różę kierunków. W przyszłości prawdopodobnie również sobie coś wytatuuje. Nie lubi kolczyków u mężczyzn, sam więc też tego unika. Podobnie jak i malowania paznokci na czarno. Uważa to za dziwny zwyczaj. Gdyby kogoś to w ogóle interesowało, rozmiar butów Vipera to czterdzieści, a trzydzieści dziewięć. Nie jest to jakoś szczególnie dużo. Na szyi, posiada zamienię Darknessa, przekręconą klepsydrę w literce "D", a oznacza to tyle, co "własność Darknessa". Często pod jego lewym okiem można dostrzec małe, przyklejone klejnociki, układający się w jakiś wzór, jednak nie potrafię dokładnie powiedzieć, jaki. Chłopak ma idealnie białe zęby (pasta wybielająca, polecam). Jest szczupły, chociaż nadal cierpi na niedowagę trzech kilogramów. To wszystko przez patologiczne dzieciństwo na ulicy i mało sycące obiady na stołówce w domu dziecka. Nie posiada ani śladu trądziku na twarzy. Zresztą, na innych częściach ciała też nie posiada żadnych niechcianych krost. Przejdźmy do innej formy chłopaka, jaką jest wilcza forma. Jako wilk Viper posiada ciemnobrązową grzyweczkę, z jasnobrązowym pasemkiem. Jest basiorem dającym wrażenie silnego, twardo stąpa na swoich czterech łapach. Jest wysoki, a dorosłemu człowiekowi, mierzącemu sto dziewięćdziesiąt centymetrów sięga do ucha. Posiada niebieskie oczy, podobnie jak i w ludzkiej formie. Zmieniają kolor, kiedy używa magii. Posiada długi, lisi ogon, zakończony kawałkiem czerwonej sierści. Podobnie jak w ludzkiej formie, pod jednym okiem posiada malutkie kryształki. Są one jednak naturalne "wszczepione" w skórę i Viper, gdyby je tylko wydłubał, prawdopodobnie by się wykrwawił. Zresztą, lubi je. Spód łap ma niebieski, a język - jak inne wilki, czyli naturalny, różowy. Kły ma niezwykle białe, podobnie jak i pazury. Jego sierść jest blado biała, lub bardzo jasno szara, zależy, jak to określić. Nos jest brązowy. Nie posiada żadnych tatuaży w tej formie, a znamię Darknessa jest ukryte pod gęstym futrem. Tak, Viper posiada naprawdę gęste futro ,przez co jest mu cały czas albo przyjemnie ciepło, albo niemiłosiernie gorąco, a futerko niestety nie linieje. W tej formie nie widać jego oparzeń. Posiada niewielką bliznę, która przebiega przez dolną wargę. Dawniej posiadał skrzydła, teraz więc też je zachował. Rzadko jednak kiedy lata. I tu nie chodzi o wielkość skrzydeł, gdyż, jak je rozłoży, są one naprawdę potężne. Wyglądają bardziej jak smocze. gdyż nie są pokryte piórami, a zdobi je łuska. Nie posiada rogów, czy kolczyków.
Żywioł: Chłopak posługuje się między innymi żywiołem odziedziczonym po matce: żywiołem wody oraz kryształu. Żywioł krwi pojawił mu się nagle, jeszcze zanim objawił się Warrenowi, który nie był wtedy Darknessem.
Moce:
  • Posejdon - Inaczej władza nad żywiołem morza i wód. Viper potrafi tworzyć wiele przydatnych rzeczy z wody, umie oddychać pod wodą, potrafi wyczuć najbliższe źródło oraz określić, czy nadaje się ono do kąpieli, czy picia. Umie rozkazywać wszelkim stworzeniom morskim, potrafi sterować źródłem wody, a nawet ożywiać dzięki niej niewielkie przedmioty.
  • Tropiciel - Gdy Viper używa tej mocy, jego oczy zmieniają kolor na czerwony, a źrenice stają się prawie niewidoczne. Moc ta polega na tym, że Viper widzi tylko cztery kolory: czerwony, szary, czarny i biały. Kolor czerwony oznacza ślady krwi. Zmysły mu się wyostrzają i jest w stanie dostrzec jakie kolwiek ślady krwi, określić do kogo należy itp. Jest to wbrew pozorom bardzo przydatna moc.
  • Jasnowidz - Gdy Percy używa tej mocy, jego oczy zmieniają kolor na złoty. Viper jest w stanie przewidzieć następny ruch przeciwnika. W porównaniu do Tropiciela, Viper widzi trzy kolory: złoty (przewidziany ruch przeciwnika), szaro (przeciwnik), oraz biały (tło).
  • Góra kryształowa - Chłopak wytwarza gigantyczne, ostre jak brzytwa i o różnych rozmiarach, góry kryształowe w kolorze czystego rubinu. Wyskakują one z ziemi, jak z procy i zazwyczaj przebijają przeciwnika na wylot. Mogą one wyskoczyć na maksymalnie pięć kilometrów dalej od Vipera.
  • Kropla krwi - chłopak potrafi (podobnie jak i jego ojciec) poprzez jedną kroplę krwi spowodować zaburzenia w twoim organizmie, zazwyczaj jednak powiązane z krwiobiegiem. Może zablokować jakieś żyły, sprawić, aby dowolna żyła pękła, aby serce przestało być, lub aby rana szybciej się zakleiła.
  • Morski Smok - Utworzony w całości z żywiołu. Jest on płynny i potrafi wykształcić sobie dodatkowe kończyny, jest odporny na ataki fizyczne, a Viper potrafi nawet posiąść jego ciało. Ma całkowitą władzę nad bestią. Smok nie zieje ogniem ,ale pluje wrzątkiem, co również jest śmiertelnie niebezpieczne.
  • Kryształowy deszcz - Percy potrafi tworzyć deszcz ostrych jak strzały spadających z nieba kryształów. Kryształy te mogą mieć wielkość od dziesięciu, do nawet trzydziesty centymetrów. Zasięg tego ataku wynosi kilometr kwadratowy. Ponieważ Percy, w czasie tego ataku stoi w zrobionym przez siebie ochronnym kręgu, osoba która stoi wraz z nim w polu ochronnym, jest również chroniona przed deszczem.
  • Klejnoty! - Chłopak potrafi zamienić każdy surowiec w dowolny rodzaj szlachetnych kamieni. Potrafi w każdej chwili zaprzestać transformacji.
  • Dance with Dragon - bardzo stare zaklęcie, polegające na przywoływaniu dowolnej mocy poległych smoków. Zaklęcie to jest bardzo niebezpieczne, ponieważ nigdy nie wiadomo, jakie zaklęcie się przyzwie... Viper tylko dwa razy go użył...
  • Wir - Viper w powietrzu jest w stanie stworzyć krwawy wir, tylko i wyłącznie zrobiony z jego krwi. Neutralizuje on wszelkie moce, powiązane z żywiołem ognia, krwi, wody, kryształu, kosmosu, lub powietrza. Kiedy wir jest zapełniony, wybucha on, uwalniając magię owych żywiołów w ogromnej destrukcji (zależy, jak wiele się tej magii uzbierało). Po użyciu tego zaklęcia, chłopak może nawet zemdleć z powodu utraty tak dużej ilości cennego dla niego płynu, jednak nie zawsze tak się dzieje. 
Zainteresowania/Talenty: Świetny refleks, podobnie jak i umiejętność kłamania i manipulacji to jedne z najbardziej dostrzegalnych atutów chłopaka. Nie zawsze manipulację można uznać za pozytywną cechę, jednak sam chłopak uważa, że jest to umiejętność bardzo przydatna, zwłaszcza w trakcie negocjacji, czy czasem nawet walki. Jest świetnym szermierzem, zdolnym pokonać nawet największego mistrza w tej sztuce, poza własnym ojcem, oraz Tytanią, z którą zawsze w tej dziedzinie remisował, lub wygrywał i przegrywał na przemian. Jednak bardziej od broni białej woli pójść w coś bardziej nowoczesnego. Broń palna to jego ulubiony oręż, a najbardziej ceni sobie snajperki, oraz małe, poręczne pistolety. Ma bardzo celne oko, dzięki czemu żadna ofiara nie będzie w stanie umknąć chłopakowi, jeżeli ten ma ze sobą jedną z wymienionych broni palnych. Świetnie zna się na tym orężu i sam zresztą kolekcjonuje znane i mniej znane egzemplarze pistoletów. Snajperkę ma jedną. Prócz broni chłopak jest też świetnym piłkarzem, chociaż ten sport nie interesuje go tak bardzo, jak kiedyś. Od czasu do czasu tylko z nudy czasem wchodzi na boisko. Bardziej bliskie z sportu jest mu pływanie, które sobie bardzo mocno ceni. W końcu jego żywiołem jest woda i nie wypada, aby nie znać choćby najprostszych stylów pływackich. Jest też dobry w tenisie stołowym, jak i ziemnym. Szachy go nie interesują. Już nie. Od książek zdecydowanie woli filmy, jednak czasem zdarza mu się po coś sięgnąć. Najczęściej są to kryminały, lub horrory, czasami SF. W podobnych gatunkach ogląda również i wideo, ale dochodzi do tego jeszcze film sensacyjny. Szczerze nienawidzi filmów romantycznych, bo naprawdę się ich już naoglądał. Kolejnym jego, dość nietypowym zainteresowaniem, jest podryw. Viper kocha flirtować z praktycznie każdą dziewczyną. Tu nie chodzi o miłość, tu chodzi o zabawę, a dziewczyny (przynajmniej większość) się na to godzą. Jak na typowego faceta interesuje się również i motoryzacją, chociaż ostatnio, podobnie jak z piłką nożną, chwilowo dał sobie z tym spokój i kto wie, czy niedługo już całkowicie tego nie odstawi. Nadal jednak świetnie potrafi jeździć na swoim motorze. Jest jeszcze bardzo ważny punkt, o którym nie wspomniałam, a co jest słabością Vipera: to medycyna. Już od czwartej klasy chłopak wykazywał duże zainteresowanie biologią i chemią. Ma do tego naprawdę duży talent. Prócz tego jest dobry z języków obcych. Idzie za tym też to, że jest poliglotą (łącznie mówi na razie tylko w pięciu językach: wilczym, polskim, angielskim, hiszpańskim, niemieckim, , ale płynnie i uczy się jeszcze szóstego: francuskiego) . Wróćmy jednak do medycyny. Anatomia zarówno wilczego jak i ludzkiego ciała jest bardzo dobrze znana przez Vipera. W dodatku chłopak ma bardzo dobrze wytrenowane palce i potrafi zarówno kraść, jak i wykonywać skomplikowane operacje. Dużo gra na komputerze, głównie w gry typu Call of Duty. Chłopak ma problem ze skradaniem się, podobnie jak i ukrywaniem, a przedmioty typu Goegrafia, Historia i Literatura to dla niego czarna magia. Podobnie jak i siostra: kocha adrenalinę i nie lubi siedzieć w miejscu z założonymi rękami. Praktycznie wszędzie, gdy dzieje się coś ciekawego, musi być Viper. Chłopak zajmuje się również prostymi sztuczkami, tak zwaną iluzją. Najbardziej lubi bawić się swoimi kartami. Mało kto jednak widzi jego występy. Jest całkiem niezłym tancerzem i potrafi grać na gitarze, ale naprawdę, śpiewanie czy rysowanie idzie mu bardzo słabo.
Moce Specjalne:
  • Więzy krwi - Viper potrafi pożyczać moce od Tiffany, i Anubisa. Umie też telepatycznie łączyć się z rodzeństwem. Potrafi również pożyczać od nich ciała, oraz ustalać ich lokalizację. Jest to jedyna wspólna moc Tiffany, Viper'a oraz Anubisa.
  • Golden Eyes - Viper, używając tej mocy, zmienia kolor oczu. Białka stają się żółte, tęczówki czerwone, a źrenice się pomniejszają. Z jego oczu wydobywa się blado błękitna mgła. Chłopak nie potrafi zapanować jeszcze całkowicie nad tym zaklęciem. Kiedy używa tą moc, budzi się w nim nieposkromiona żądza mordu. Chłopak staje się pół demonem. Jest odporny na wszelkie ataki magiczne, mentalne oraz trucizny, klątwy czy opętania. Potrafi kopiować moc przeciwnika na trzy godziny, oraz staje się szybszy, silniejszy i nie czuje bólu. Jeżeli pozostanie pod tą postacią dłużej niż 76h, mogą pojawić się efekty uboczne (np: plucie krwią, migrena, zaburzenia psychiczne takie jak amnezja, schizofrenia lub fotofobia).
  • Strefa mgły - wokół postaci pojawia się gęsta, biała mgła, zasłaniająca widok na dalej niż 2 metry. Jedynie używający jest w stanie widzieć wszystko co dzieje się we mgle, zyskując w ten sposób przewagę. Nie działa w słoneczne dni, silniejsze w lasach niż na otwartej przestrzeni.
  • Otwarcie - chłopak potrafi spowodować nawrót dawnych urazów, które zostały wyleczone magią lub poprzez regenerację. Takie rany niestety są odporne na magiczne leczenie.
Historia: Tytania i Viper urodzili się trzeciego lipca, jeden o czternastej, a druga o szesnastej, na Delcie, w zamku Rivangoth. Do ludzkiego, czwartego roku życia wychowywali się w spokojem rodzinie alph. Wkrótce to oni mieli zasiąść na tronie. Spokój owej rodziny przerwał niespodziewany atak wilków z Watahy Zachodu. Wszyscy, bez wyjątku, musieli się ewakuować z wyspy, na Ziemię. Kiedy para alph, ze swoim potomstwem znaleźli się przy portalu, niespodziewanie zaatakował ich zdziczały wilk, spragniony krwi małych istotek. Darkness dzielnie bronił potomstwa, jednak jego córeczka - została zabita jednym ciosem łapy, prosto w serce. Nastała żałoba po zamordowanej córce alph. Nadzieja została zgładzona. Do czasu. Pewnej nocy, na Ziemi, Ellanie, matce zamordowanej, objawiła się Mroku, która obiecała jej, że za duszę matki lub jednego z synów będzie w stanie wskrzesić córkę. Kobieta bez najmniejszego zastanowienia zgodziła się na propozycję demona i podpisała kontrakt. Wkrótce potem, bez poczęcia zaszła w ciążę. Było to dla niej mocne zdziwienie, podobnie jak i dla ojca Vipera, który stał się mocno podejrzliwy. Kobieta urodziła, jednak poród był dla niej bardzo ciężki. Popadła w depresję, kiedy po raz pierwszy zobaczyła córkę. To już nie była jej dawna Ciri. Nie wyglądała jak ona. Zachowywała się inaczej. Młody Viper był zaślepiony miłością do siostry i nie przejął się przerażeniem ojca i matki. Zaczęli się z Tytanią świetnie dogadywać, a należy wspomnieć, że małolata, rosła cztery razy szybciej, niż typowe wilcze dziecko, przez co szybko dogoniła Vipera i zatrzymała się na jego wieku. Od tej pory zaczęła rosnąć normalnie. Ellanie popadła w ciężką depresję. Co noc śniły jej sie koszmary, dotyczące jej przeklętego dziecka. Nie wytrzymała. Zamiast oddać duszę Mroku, ta popełniła samobójstwo, jednak nie byle jakie - zniszczyła sobie duszę. Darkness mocno przejął się śmiercią żony. Z tego powodu zaczął ignorować małą, czarnowłosą dziewczynkę i brązowowłosego chłopczyka. Interesował go tylko Alexander, a teraz: Anubis. Później był wypadek drogowy. Ojciec trójki szczeniąt zginął na miejscu, pozostawiając dzieci same. Cała trójka dotarła do szpitala w ciężkim stanie. Wkrótce pojawił się dom dziecka. Znienawidzone przez nich miejsce. W wieku dwunastu lat Anubis, najmłodszy ale inteligent, podsunął pomysł na ucieczkę z owego miejsca. Szesnastolatkowie i ich przyrodni brat uciekli więc i zaczęli się tułać po ulicy. Okazało się, że byli spadkobiercami domu, i to nie byle jakiego. Z wielką przyjemnością zamieszkami w małej dzielnicy Nowego Yorku. Rok później niespodziewanie w ręce Vipera dostał się dzienniczek ich matki, opowiadający o Delcie. Kiedy to się wydarzyło, wszyscy byli wtedy mali i nie pamiętali, że są powiązani z magicznym wymiarem. Odnaleźli portal. Wkroczyli do niego. Przejęli władzę nad zamkiem Rivangoth. Jednak demon Mroku nie zapomniał o obietnicy matki Tytanii. Opętał ją i wygnał wszystkie wilki z zamczyska, a pod swoje skrzydło przyjął Watahę Zachodu. Okupacja demona trwała, dopóki nie pojawił się cudownie ożywiony ojciec trójki - Darkness. Był jednak inny, niż go pamiętali. Wkrótce potem, demon został przegnany, a Tiffany uwolniona. Można by na tym skończyć, ale należy przypomnieć o równie ważnym przedsięwzięciu - igrzyskach. Czarna wadera odniosła zwycięstwo nad swoim starszym o dwie godziny bratem. Jednak nikt z wilków nie chciał jej na tronie. Zdenerwowana zniszczyła Mgłę, chroniącą wilki na Ziemi i wróciła na Deltę. Tam założyła nową watahę. Sektę Cieni. Viper tym czasem przejął pieczę nad WKJNem.
Potem zamęt, chaos, wojna.. To długa historia. W każdym razie wylądował tutaj. Nie przypomina sobie tamtej rzeczywistości, kojarzy jedynie członków swojej watahy. 
Przedmioty: Chłopak zawsze przy sobie trzyma ukochaną snajperkę, którą wykorzystuje głównie do obrony, lub zabiera na polowania. Nie jest ona magiczna, zwykła broń palna. Ponad to w swoim ekwipunku zawsze trzyma swój miecz, zrobiony z rdzenia meteorytu i wykuty przez gobliny, które znają się na swoim fachu. Ukradł go ze skarbca smoka. Owy miecz jest w stanie dotknął ektoplazmy, oraz materiału, z którego zbudowane są widma. Szkodzi wszelkim stworzeniom z żywiołem ciemności/mroku o wiele bardziej, niż zwykłym wilkom, ale i dla nich jest niebezpieczny. Miecz potrafi atakować sam, i jest w stanie "wyczuć" swojego właściciela. Nawet, jeżeli ktoś odbierze Viperowi broń, ta do niego wróci i nie skrzywdzi go. Przy sobie ma zawsze klucze do motoru.
Pamiątki: Nie posiada niestety niczego z tamtej rzeczywistości.
Lokalizacja: Vao-Rax, niewielkie mieszkanie, godne prawdziwego kawalera w Tergangogu. Innymi słowy - prawie cały czas jest brudno. Posiada jedynie sypialnie, łazienkę kuchnię i niewielki pokoik gościnny. Prawie nikogo nie wpuszcza do domu. I tak traktuje to miejsce jako "motelik" gdyż dużo czasu spędza też w Imperium u swojego ojca, oraz w Rivangoth.
Bank: Spłukany :C
Towarzysz: Fire
Inne:
  • Jest uczulony na czosnek i unika go jak ognia. Siostra wiele razy żartowała sobie z niego, że ma zadatki na wampira. 
  • Na ziemi posiada również opuszczoną ruderę. Dawniej była to wspaniała willa, jednak po pożarze została zniszczona. 
  • W porównaniu do innych członków watahy - on nie posiada żadnych przebłysków z tamtego świata. Czasem ma wrażenie, że wszyscy dookoła niego oszaleli. 
  • Posiada coś takiego jak "lęk przed ciemnością". Zawsze musi mieć przy sobie jakieś źródło światła. Ta fobie zaczęła się od pewnego koszmaru.
  • Wiele osób mawia o nim "w czepku urodzony". Poniekąd jest to prawda, gdyż potrafi wybrnąć z nawet najbardziej niezręcznej sytuacji. 
  • Pod wpływem zbyt silnych emocji potrafi nieświadomie uruchomić Golden Eyes. Kiedy poznał Hikaru, był w stanie opanować ten urok. Teraz, kiedy nie ma przy nim nikogo zmuszony jest sam sobie z nim radzić, a i z tym ma straszne trudności.

STATYSTYKI
|Siła: 2 425| Szybkość 3 655| Zwinność: 2 435|Moc: 3 075|Technika: 3 835|
|Równowaga: 2 665| |Zręczność: 3 125| Ukrycie: 2 985| Podpierdzielanie walizek z bielizną: +200 (dzięki, Hikaru XP)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits