18 października 2016

Od Berbali'ego

Był dzień. Spałem jeszcze, ale się obudziłem. Poszedłem coś upolować, zobaczyłem sarnę i wskoczyłem na nią. Ostrymi zębami ugryzłem ją w gardło i plusnęła krew. Moje zęby były trochę czerwone w krwi, ale sarna była nieżywa. Zjadłem już ją i poszedłem trochę pospać kiedy coś mnie uderzyło w nos, wstałem gwałtownie i zobaczyłem co to było. Królik, przestraszył się mnie i uciekł. Pomyślałem * czego on się mnie przestraszył?*, ale potem znów usnąłem. Wstałem i byłem spragniony. Poszedłem do jeziora i wypiłem trochę wody, potem poszedłem do lasu.



[Od Est: Um... jeżeli nie będziesz się złościł, mam kilka rad dla ciebie. Popracuj trochę nad interpunkcją. Najlepiej używaj programu z Windows'a lub czego tam posiadasz, albo znajdź stronę internetową, która pomoże ci to ogarnąć. Pamiętaj o kropkach i nie pisz opowiadania w jednym ciągu. W odpowiednich miejscach stawiaj przecinki, np. przed "ale".  Ah i nie powinieneś powtarzać słów w pewnych sytuacjach typu "już zjadłem już ją". A i moim zdaniem lepiej by było kiedy zamiast " * " użyjesz " ' " (bo gwiazdek używa się na chatcie bardziej), lub lepiej skorygujesz, ponieważ tak czy inaczej piszesz w osobie pierwszej. To wszystko mam nadzieję, że jakoś ci pomogłam. ^^]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits