16 października 2016

Od. Berbali'ego



Leżałem na ziemi i patrzyłem na księżyc coś mi się przypomniało o ojcu No nie! miałem wyruszyć do ojca a ja tu leniuchuje! bylem bardzo na siebie zły dałem dwie łapy na moje oczy kiedy coś do mnie powiedziało Berbali to ja twoja matka wiem że to dziwne ale jestem duchem i nie możesz wyruszyć po twój ojciec zginał ty a teraz on! to niesprawiedliwe miałem czułe oczy w łzach pobiegłem nie wiem gdzie była już noc jeszcze płakałem ale trochę mniej i zasnąłem miałem sen że jestem już u swojego ojca ale on nie żyje potem jakieś dziwne coś mnie wciąga do ziemi i potem się obudziłem był dzień bolała mnie głowa i nie pamiętałem snu aż się ocknąłem i poszedłem coś upolować

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits