25 października 2016

Hellou!

Kochani, aktywność niektórych osób drastycznie spadła i praktycznie od kilku dni nie dostałam (Argo dostała tylko od Miyashi) ŻADNEGO OPOWIADANIA! NULL! ZERO!!
Dobra, już tych nowych to ja sobie odpuszczę. Nie ma szans, nie przy takiej ilości nowych watah. Ale żeby chociaż wilki coś pisały. Ile my mamy członków? *liczy* 53!!! A ile z nich pisze? *liczy na palcach* 4!!! No cóż: wiem, wiele z was czeka na odpis, ale wiele z was się nudzi i nie pisze do nikogo. Ludzie! Padnę przez was! (Z góry - przepraszam min. Tarę za opóźnienie w pisaniu, ale tyczy się to...pewnego planu z naszą fabułką). Wysyłam do was pozdrowienia i mówię: CZAS SIĘ WYKAZAĆ! NIE UPADNIJMY! PODNIEŚMY SIĘ! Ja nie zamierzam zamykać tej watahy...co najwyżej Argo zacznie was męczyć po nocach, wraz z Darknessem C: Pokażmy, bądźmy twardzi, jak żelki z biedronki! BŁAGAM WAS NA KOLANACH!!!
A teraz: Pa pa! T^T
PS: Gdyby nie mój nagły poprawiony humor, dzięki Sieciowi, zapewne ta wiadomość byłaby o wiele bardziej wulgarna C:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits