30 września 2016

Od. Haru c.d Darkness

Po nieudanej misji rozeszliśmy się,cóż nie miałam dokąd iść.
Poszłam nad wodę i spojrzałam w swoje odbicie,byłam szkarłatna.
Czułam się znowu dziwnie samotność która zawsze była najlepsza dla mnie stawała się uciążliwa. Poszłam wiec do Darknessa a on nas gdzieś zabrał
-Co tutaj robisz, do cholery?!
- Cóż...spróbujemy odbić zamek.
Po chwili skinęłam posłusznie głową,wiedziałam ze ma pojęcie o mojej mocy i dlatego za pewne chce wypełniać ze mną te zadania.
-Jesteśmy we dwoje a wrogów będzie sporo-mruknęłam
-Twierdzisz,że nie damy rady ?
-Nie .. -odparłam
-Nie podobne do Ciebie jest zwątpienie droga Haru ..
-Bierzmy się do roboty .. -mruknęłam
Zbliżyliśmy się do bram zamku widać Darkness był podekscytowany
Pierwsi osobnicy którzy nas zdemaskowali oberwali moimi igłami i bez trudu przedarliśmy się dalej .. co oznaczało większy problem ..

<Darkness>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits