Historia:
Osamotniona

| howrse: Mufik |
Godność: Początkowo miała dostać imię po babce "Emma", skończyło się na tym, że nazwali ją Alnizane. Obiekt testowy 6960, to pamięta do dziś, czasem zapomina jak naprawdę ma na imię i właśnie tak się przedstawia. W skrócie naukowcy mówili o niej Alniz.
Płeć: Należy do płci żeńskiej. Chociaż podczas jej narodzin, niekórzy nie byli pewni czy w ogóle ma jakieś narządy płciowe, w końcu jednak potwierdzone zostało, że jest kobietą. Jest bezpłodna z powodu, wszystkich eskperymentów związanych z jej ciałem.
Orientacja: Heteroseksualna.
Wiek: W postaci człowieczej ma 17 lat. Jak na demona przystało, jest nieśmiertelna.
Rasa: Zmiennokształtna.
Sympatia: Co do tego, nigdy żadnej nie doznała, ze względu na swoją przypadłość. Oczywiście, przeżywała to i owo. Sprawdzali jej reakcje podczas kontaktu fizycznego. To chyba wystarczy? W wieku siedemnastu lat kilka razy ją pobili, zgwałcili i usiłowali zastraszyć. Nie robiła sobie nic z tego.
Rodzina: Nie do końca pojmuje co znaczy słowo "rodzina". Owej nigdy tak naprawdę nie miała. Fragmenty wspomnień pokazujące się w różnych, przypadkowych chwilach czasem przypominają jej co przeżyła. Z powodu amnezji, każde jej wspomnienie zostało zamglone.
Stanowisko: Werran, Zwiadowca.
Charakter: Charakter Alniz jest dość nietypowy. Nie boi się własnej śmierci, bez strachu poświęci swoje życie. Polecenia wykonuje bez chwili zawahania, nieważne jak byłyby niebezpieczne. Jest człowiekiem bezwstydnym, spokojnie przeszłaby nago po wypełnionej ludźmi ulicy. Nie potrafi współpracować w grupie, natomiast w pojedynkę potrafi spokojnie załatwić każdego. Jest typem samotnika. Nie uśmiechnie się po triumfie, nie popłacze przy przegranej. Z ogromną chęcią przejdzie obok martwego, po to aby chwilę na niego popatrzeć. Ekscytuje ją dotykanie martwych stworzeń. Zachowuje nie codziennie spotykaną apatyczną postawę. Nie interesują ją ludzie słabi. Szanuje tylko tych, którzy własnoręcznie ją pokonają. Dopóki nie wygra, nie podda się za nic. Będzie ciągnąć pojedynek tak długo, aż któraś ze stron wymięknie. Jest niezwykle roztrzepana. Bez zawahania wsypałaby cukier do mięsa, czy sól do herbaty. Nie komentuje postępowań innych ludzi, dlatego gdy ktokolwiek komentuje ją wzburza się niezmiernie. Spojrzenie nie zmienia się ani trochę. Bez słowa potrafi uderzyć pięścią w twarz. Nie sprawia jej to najmniejszego problemu. Nie lubi być bita, jednakże gdy przegra z przeciwnikiem będzie gotowa na każde tortury. Woli machnąć ręką, głową, czy nogą, niż powiedzieć chociaż jedno słowo. Nie uważa gwałtu, porwania, czy zastraszania za grzech. Wiele razy sama tego doświadczyła i może prosto uznać, że jej to nie przeszkadzało. Nie jest osobą głupią, podczas eskeprymentów czytała miliony książek. Pomogło jej to rozwinąć wiedzę o świecie zewnętrznym.
Aparycja: Jako kobieta ma miękkie w dotyku, błyszczące czernią długie włosy sięgające do samych ud. Równie przyciętą grzywkę, spod której łypią czysto-szkarłatne tęczówki. Posiada bardzo bladą cerę, lekko wystające kości policzkowe, i delikatnie zaokrągloną szczękę. Duży biust i krągłe biodra, o takich kształtach wiele kobiet mogłoby tylko pomarzyć. Nosi specjalnie wyszukane ciuchy o nietypowych szyciach, przypominające te z dawnych czasów. Pomimo takiego kroju są niezwykle wygodne. Często nakłada na ciuchy bordowy płaszcz. Nigdy nie rozstaje się z podniszczoną, czerwoną kokardą.
Jako smok ma twardą, mocną łuskę. Kolce startujące od głowy do, aż samego końca ogona. Na ogół wysportowane ciało, z całkiem widocznymi mięśniami. Ostre niczym brzytwa pazury. Ślniące kły, jak przystało ostro zakończone. Potężne skrzydła oraz rogi zaraz za uszami. Pomiędzy oczami ma błyszczący, szkarłatny kryształ.
Żywioł: brak
Moce:
- Regeneracja - działa na każdą ranę, zależnie od wielkości, głębokości, tyle będzie trwać regeneracja.
- Umbrakineza - kontrola nad fotonami, tworzenie cieni lub mroku.
- Lygokineza - kontrola energii ciała swojego, jak i swoich przeciwników.
- Przejęcie - Potrafi przejąć duszę demona z którym walczyła, później wykorzystać to do własnych celów.
Zainteresowania/Talenty: Nie posiada ich zbyt dużo, jednak na pewno do jej talentów należy styl walki. Siła woli, która pcha ją do przodu jest naprawdę rzadkim zjawiskiem. Na pewno do jej słabości należy słowo "potwór". Jest to jedyna rzecz, która doprowadza do tego, że Alnizane płacze. Jednak nie ociera oczu, nie chowa głowy w dłoniach. Ciepłe strumienie łez po prostu wypływają z jej oczu. Pomimo tego, płaczącza Alniz jest naprawdę rzadkością i można traktować zobaczenie jej takiej za cud. Kolejnym talentem Alnizane jest śpiew. Nie posiada innych zainteresowań poza walką. Ta z mieczem należy do jej ulubionych, jednak w pięściach też powinna bez problemu dać sobie radę.
Moce Specjalne:
- Demon Soul - W wyniku tego Przejęcia, Alnizane wyrasta ogon i para skrzydeł. Jej ciało pokrywają łusko-podobne wytwory. Dramatycznie wzrasta jej szybkość i siła ataku. Ma również możliwość używania dodatkowych ataków*:- Lot - tworząc parę skrzydeł, Alnizane zdobywa umiejętność lotu.- Demoniczny Podmuch - Tworzy w rękach kulę ciemnej energii, z której następnie posyła podmuch energii.- Strumień Ciemności - Przyzywa magiczny krąg, z którego wylatuje wiele zbudowanych z Magii Ciemności rąk.- Demonic explosion - Tworzy w rękach kulę ciemności i rzuca nią. Kula przy zderzeniu wyzwala silny wybuch.- Zagłada Duszy - Zbiera energię z otoczenia, po czym wyzwala wielki wybuch ciemnej energii.- Diabelskie Pchnięcie - Przywołuje magiczny krąg i odpycha przeciwnika.
[*To jest jedna i ta sama moc, opisana w kilku punktach]
Zainteresowania/Talenty: Narodziła się podczas zaćmienia, równo o trzeciej. Nie była ślepa, jednakże jej oczy zostały białą powłoką. Godzinę później została zadźgana. Świat w jej skutym nienawiścią sercu był niczym innym, jak przerażającym odległym zjawiskiem. Dlaczego urodziła się akurat na Delcie, co doprowadziło ją do tak szybkiego zgonu? Nigdy się nie dowiedziała. Wskrzeszona została w krysztale. Naga, nic nie czująca istota. Dokładnie czymś takim była Alnizane. Była ważnym eksperymentem podczas ery demonów. Została uśpiona ponownie z wielu, nieznanych jej powodów. Nic nie pamiętała. Nadali jej amnezję, chorobę powodującą tylko smutek. Przewlekłość "ślepoty" została zatrzymana i usunięta. Eksperyment był bardzo prosty. Zawsze o trzeciej nad ranem na lewym udzie demona wycinali pentagram:
W końcu zdecydowali się wypalić skórę w tym miejscu. Ustalili, że dzięki temu nigdy nie pozbędzie się owego znamienia, ów tak się stało. Kończąc 13 wiosnę została wypuszczona ze znakiem na wolność. Cały czas była pod wpływem ludzi pracujących nad jej zachowaniem i charakterem. Podczas wielu spotkań z ludźmi nie udało odzyskać się każdej reakcji, ani wyrażania jakichkolwiek uczuć z jej strony. Spróbowali pokazywać jej różne sceny śmierci, morderstw, samobójstw. Interesowało ją to, jednak ciągle patrzyła na to tym samym, apatycznym wzrokiem. Próbowali połączyć Alnizane z płcią przeciwną. Usiłowali zrobić wszystko, aby obudzić w niej emocje. Przez zerowe wykazywanie jakichkolwiek uczuć, badacze poddali się dalszym eksperymentom. Uznali, że jej ostatnią misją będzie przeżycie w bezlitosnym świecie. Podczas jej 15 wigili została przeniesiona do ośrodka, gdzie wypróbowali jej umiejętności walki. Jako jedyną rzecz, do tej podjęła się z ogromnym zapałem. W jej oczach pojawiła się iskra zafascynowania. Dostała pistolet. Niespecjalnie podpadł jej do gustu. Skończyło się na mieczu. Zaliczyła wiele prób za pierwszym razem. Przywrócili jej ból, jednak jej apatyczność kolejny raz sprowadziła ją na złą drogę. Powróciła na deltę. Zamknęła się w sobie i unikała jakiegokolwiek kontaktu z kimkolwiek. Czasem rozmawiała ze zwierzętami. Były to bezuczuciowe pogawędki bez odpowiedzi. Przestała odczuwać strach, przestała wierzyć w to, że kiedyś ktoś go jej przywróci. Jej wiara w przywrócenie emocji także zniknęła.
Przedmioty:
- Miecz zmieniający swoją długość, płonie czarnym ogniem w dłoni Alniz. [na zdjęciu człowieka]
- Dwie najzwyklejsze katany.
Pamiątki: Wypalony znak Pentagramu na lewym udzie.
Bank: 200$
Inne:
- Odłamki wspomnień okazują się w bardzo różnych sytuacjach.
- W formie człowieczej czuje się najpewniej.
- Nie lubi kawy.
- Jej ulubionym napojem jest herbata owocowa.
- Z każdym dniem pojawia się dla niej nowa szansa na odzyskanie emocji.
STATYSTYKI
| Siła: 500 | Szybkość: 900 | Zwinność: 500 | Moc: 200 | Technika: 300 |
| Równowaga: 200 | Zręczność: 200 | Ukrycie: 200 |
ŻYCIE:
GŁÓD 0 || PRAGNIENIE 0 || ZDROWIE 100 || SEN 100 ||



Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!