31 sierpnia 2016

Od Tenebrae c.d Gray

- To ja idę się pakować - powiedziałam i pobiegła na górę.
Co by tu wziąć... na pewno będzie ciepło... no tak...
Pół godziny później miałam walizkę która była trochę przyciężka.
- Już jestem - wykrzyknela gdy zeszłym na dół.
Gray skinął głową i wziął walizki.
- Kochanie co ty tam masz? Kamienie?
- Nie przesadzaj - poczochralam go na co zrobił obrazoną minę.
Na lotnisku byliśmy trochę wcześniej.
Niestety byli tu już dużo rodzin do odprawy.
Jak na mój gust była to banda idiomów i psychopatów a przynajmniej tak się zachowywali. Jakoś udało nam się przeżyć odprawę i bramki. Nie było łatwo.
***
Gdy usiedlismy na miejscach Gray siedział przy oknie a ja na środku. Przy wyjściu siedziała staruszka.
- O witam witam - powiedziała gdy usiadła
Wymienilismy z Grayem znaczące spojrzenia.
- Ooo widzę że razem jesteście. Tak tak wy młodzi to dobrze macie. Gdy ja byłam w waszym wieku nie latalam samolotami. Było to nie do pomyślenia.
Ukrywam twarz w dłoniach.
- Mogłaby pani? Ona ma migreny - powiedział Gray
Uśmiechnęłam się do niego przez palce.
W trakcie lotu przechodziła stewardessa.
- Jesteś głodna? - zapytał
Skinelam głową.
- Dwie kanapki i dwie wody. - powiedział Gray
- Dobrze co do picia?
Nie no to była jakaś paranoja. Kiedy ten lot się skończy?
Gray powoli nie wytrzymał. Oby nie stał się psychopata co nie panuje nad sobą.
- Wodę. Dwie wody - odparł spokojnie.
Dostaliśmy to o co prosilismy.
Miałam dość. Nie dość że jeszcze staruszka cały czas paplała to jeszcze dzieci wrzeszczaly.
***
W końcu po wyczerpującym locie dotarliśmy do hotelu. Poszliśmy obejrzeć pokój i hotel.
Hotel był piękny. Nie wiem gdzie Grayowi udało się go wytrząsnąć.
Gdy weszliśmy do pokoju rzuciłam rzeczy i walnelam się na łóżko.
- Powiem ci ze to było męczące.
- ymm... - wymruczal w moje ramię leżąc obok mnie.
Po chwili zamknęłam oczy i pogrążył się we śnie.
***
Gdy się obudziłam światło wypadało do pokoju a ja leżała na klatce Graya. Nie chciało mi się wstawać...
(Gray?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits