26 sierpnia 2016

Heyo

Długo nad tym myślałam i już sama nie wiem. Są szabloniarze, którzy mają o niebo lepsze szablony, niż ja. Zobaczyłam dzisiaj szablony na Panda Graphic (za dużo tam animowców mają, muszę iść się leczyć, bo za dużo widziałam, oj za dużo. Widziałam dwóch śliniących się do siebie gei, a szkoła dzisiaj była o lesbijkach. HELOU, CZY TYLKO JA WIDZĘ, ŻE COŚ Z TYMI LUDŹMI JEST NIE TAK?!) Widziałam te szablony i uświadomiłam sobie...jakie ja mam słabe prace. Patrzyłam na to wszystko z podziwem i nie małą zazdrością. Boże, WKJN zasługuje na coś więcej, niż moje amatorskie nagłówki i mój prosty css. Stworzyłam ankietę. Póki co, szablon pozostanie ten, ale po WAW (czyt. Wielka Aktualizacja Watahy) zostanie NA STÓWĘ ZMIENIONY. To jednak od was będzie zależeć, czy wolicie moje, czy profesjonalne.
Link do tej wielkiej szabloniarni >> Klikaj!

2 komentarze:

  1. Tyksu, moim skromnym zdaniem Twoje szablony są świetne... I naprawdę, nie obniżaj swojej samooceny przez "amatorskie nagłówki" i za "słabe prace" - po prostu się z tym nie zgadzam c: A poza tym ty się jeszcze uczysz! Więc jak tak wygląda Twoja "amatorszczyzna" to jestem pod wielkim wrażeniem... Ahm, i pamiętaj Twoje szablony są śliczne, piękne i śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie. Tyks robi prze śliczne szablony =^.^= niektórzy myślą że to proste, ale ja nie rozumiem nic chociaż przez 2 dni oglądałam poradniki jak robić szablony ;-;

      Usuń

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits