28 lipca 2016

Od Nightengale c.d Tyksona

- No dobrze - powiedziałem - Chyba możemy już iść, a Ake zajmie się Valixy.
- Czemu...Valixy? - zapytała.
Wtedy po prostu zamarłem. Nie wiedziałem o co chodzi. Wydaję mi się, że mnie i Kotkę coś łączy, czuję coś też do Valixy, a przy tym cały czas kocham Accailię. Po prostu już tak nie mogłem. Zamknąłem oczy i zemdlałem. Słyszałem jeszcze głosy Kotki i whiterine.
- Tato!
- Night! Co Ci jest!?
- Lekarz!
Widziałem tylko ich twarze, ale potem wszystko się rozmazało. Chyba byłem gdzieś w śnie. Słyszałem głos Accali, mówiła:
- Night, widzę że jest Ci dobrze z Ake i Whity.
- Co? Nie! - zawołałem. - Dobrze będzie, jak ty będziesz ze mną!
- Ale...nie mogę Night.
- Czemu?
- Ja już nie żyję, pamiętasz jak mówiłam o tej mojej przyszłości?
- Tak
- Ten basior, to nie byłeś ty! - wtedy po prostu serce mi pękło.
Mogła to być podróbka Acali, lub moja podświadomość.
- Co?!
- To był ktoś inny... - mówiła bardzo dziwnie.
Ten głos był inny niż te które słyszałem ostatnio. Nie wahałem się, skoczyłem i uderzyłem pięścią tego demona. To nie była moja Ali! To był demon! Zacząłem się trząść. Cały sen pękał, tak jak szyba w oknie.
- Nieee! - krzyczałem, zaczynałem widzieć światło.
- Idź w stronę światła, idź w stronę światła! - słyszałem dziwne głosy.
Jednak po chwili zaczynałem widzieć twarze Kotki i Whity.
- Night, lepiej Ci? - pytała Kotka.
- T-Tak
- Od żyje! Ake on żyje! - zauważyłem też mały puszczek Ake Accali.
- Kotka, muszę Ci coś powiedzieć. - oznajmiłem. - Whity, Ake zostawcie nas na chwilę.
Wadery od razu wybiegły.
- Widziałem Accalię, mówiła że mnie nie kocha...
- Co jeszcze?
- Nie pamiętam zbyt wiele, ale uderzyłem ją, okazało sie że to nie ona! to był demon...
- Co?! Co dalej?
- No gdy go uderzyłem wszystko zaczęło zijać się tak jak zbite szkło. a potem widziałem światło i ktoś mówił, że mam iść w stronę śwoatła! Co to oznacza?!
<Kotka? przepraszam za te błędy ale na fonie piszę.>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits