12 lipca 2016

Od. Mimi do Whriterine

Obudziłam się w mojej jaskini. Siedziała przy mnie tylko Katelyn. Postanowiłam iść na dwór i się pobawić. Wybiegłam szybko z jaskini.
- A gdzie ty się wybierasz? - złapała mnie Kate.
- Chcę iść się pobawić! - popatrzyłam na nią.
- No dobrze.... - nie zdążyła dokończyć, bo ja już wybiegłam w pośpiechu z jaskini. - Przyjdź niedługo! - krzyknęła za mną, ledwo co było ją słychać.
Biegłam patrząc na nią, jak ciągle mnie obserwuję. Po chwili wpadłam na białą większą ode mnie waderę. Była szczeniakiem, jednak nie była taka niska.
- Cześć - powitałam ją.
- Uważaj jak chodzisz! - krzyknęła na mnie. Skuliłam się, widać było, że nie polubimy się.
<Whiterine?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits