12 lipca 2016

Od. Nightengale c.d Tyks

- Kotka? - zaśmiałem się.
- T-taaak? - wyjąkała.
- P-przepiękne imię! - zawołałem - Takie nietypowe.
- No tak - zarumieniła się.
- To, Kotko oprowadzę Cię po Delcie. - poprowadziłem ją i pokazywałęm wiele ciekawych miejsc. Cały czas myślałem o Accaili, chociaż na chwilę zapomniałem myśląc o Kotce.
~3 godziny potem
Skończyłem oprowadzać Kotkę. Była zmęczona, tak jak ja.
- Kotko, może napijesz się wody? - ciągle chichotałem mówiąc to imię.
- Nie dzięki.
- A tak wogule to jestem Nightengale.
- Miło mi, a ja jestem...... - zaczęła, prawie miała coś z siebie wydusić, ale ja szybko powiedziałem:
- Kotka. - uśmiechnąłem się. - Przecież już to mówiłaś. - zaśmiałem się.
- No tak.
- Może chcesz trochę popływać? - zapytałem. - Tutaj obok jest rzeka.
<Kotka? Znaczy Tyks?>

11 komentarzy:

  1. Ta Kotka....hahaha. Jak to pisałem to normalnie cały czas się śmiałem. Tyks, super to wymyśliłaś
    °Nightengale

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, to ja jestem Accalia. Tęsknię za naszymi opkami
    * Stęskniona Accalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awww, to odpiszesz na ...
      No wiesz. Nie chcę tu reklamować bo Tyks napisała tak w regulaminie... K*t* też mówi że tak nie wolno u kogoś

      Usuń
  3. Ok, ale chyba stworzę nowego wilka

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Nie płacze. Jestem aż zła. Niby teskisz za opkami. No ale czasami ktoś chce mieć innego wilka... A napiszesz do mnie?

      Usuń
  5. nie moja wina :3

    OdpowiedzUsuń

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits