06 lipca 2016

Od. Galaxy c.d Zdrajca

- Jestem Galaxy, wadera jak widać - powiedziałam.
Ona popatrzyła na mnie.
- Chciałabyś się....przejść? - zapytała.
- Nie mam zbyt dużo czasu, ale dobrze - powiedziałam.
- To gdzie chcesz iść?
- Obojętnie mi.
Przeszłyśmy się po prawie całej Delcie. Zaczęło mi się powoli nudzić. Chciałam trochę pobiegać.
- Kto pierwszy obok tamtego drzewa! - pokazałam drzewo i szybko wystartowałam z miejsca.
Wadera pobiegła za mną. Biegłyśmy łeb w łeb. Nie wiadomo było kto wygra. Biegłam co sił w nogach, patrząc przed siebie. Spojrzałam na waderę, a ona na mnie. Wykorzystując sytuację jeszcze szybciej podbiegłam do drzewa.
- Gratuluję - powiedziała.
- Ja tak samo, jesteś naprawdę szybka.
Uśmiechnęłam się, po czym zapytałam:
- Powiesz mi, jak masz na imię?
<Zdrajca? Brak weny ;-;>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits