02 lipca 2016

...

Tak. To właśnie były kropki nienawiści. Zauważyłam, że dużo osób, pomimo mojego ostrzeżenia nie napisało NIC i zaledwie dwie osoby zgłosiły mi swoje odejście. Dodatkowo do watahy dołączyły trzy wadery, z czego jedna również nic nie skrobnęła. Po co tworzyć postać, skoro i tak się nią nie pisze?! No cóż, wilk Hiro dostanie dzisiaj upomnienie słowne. Tak kochani, rozumiem, że zaczęły się wakacje, ale jeżeli macie zmniejszoną aktywność, lub jesteście nieobecni, należy to ZGŁOSIĆ! Napisanie jednego zdania zajmie wam..ile? Pięć minut? Może dwie? "Nie ma mnie do X dnia", "Zgłaszam nieobecność do X dni". No, nawet na komórce można wysłać zgłoszenie ;_;. Do adopcji zostają oddani:

Haylee
Nightmare
Toxic
Ayano

Opuszczają nas zaś: 
Hayley
Accailia
Enkas
Tristian

Nie lubię dawać ani upomnień, ani ostrzeżeń, ani tym bardziej wyrzucać wilki z watahy. Proszę też o odpisanie na opowiadania skierowane do dowolnego wilka (właśnie napisała Julietta). Jest nas dużo, a jedno opowiadanie na miesiąc z 10 zdaniami to nie jest dużo. Są watahy, gdzie trzeba pisać raz na TYDZIEŃ. Co ciekawe: dają radę. A jeżeli wy nie dacie rady, to błagam, zgłoście. No i pragnę też przypomnieć, że MOŻNA pisać opowiadania z kilkoma wilkami, więc jeżeli postać, z którą piszecie jest nieobecna, lub nie odpisuje, zawsze możecie napisać do kogoś innego. Pragnę również powiedzieć wam o nowościach, które niedługo zostaną wprowadzone:

  1. Zaktualizowany sklep.
  2. Nowa zakładka - Arena.
  3. Event (dopiero w sierpniu).
  4. Kolejne wybory do Wilczej Rady.
  5. Nowe stanowiska.
Jak mi się zacznie nudzić, to wymyślę też coś nowego. Zachęcam do pisania opowiadań i życzę udanych wakacji. Jest też wiele wilków, które dawno nic nie napisały. Nie będę ich wymieniać, ponieważ sami dobrze powinniście wiedzieć, czy wasza postać coś napisała.

2 komentarze:

  1. To ja na zaś już chcę nieobecności pozgłaszać, bo nie będzie mnie od 7 do 14 lipca oraz od 27 lipca do 7 sierpnia, to na pewno... Czy w międzyczasie coś będzie to nie wiem, ale możliwe że coś w międzyczasie wypadnie. Między tymi terminami jeszcze mam przyjazd znajomych. Ale raczej 7-14.07 i 27.07-07.08 mnie nie będzie na pewno.

    OdpowiedzUsuń

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits