26 czerwca 2016

Od. Nightengale c.d Accailia +18

Oderwaliśmy się od siebie.

-Zaczynamy - powiedziałem, po czym wszedłem w Accalie, powoli i pulsacyjnie. Ali jęknęła cicho i tak jęczała.Ona tylko jęczała i jęczała. Myślałem że będzie to straszniejsze, ale podobało mi się.Penetrowałem wszystkie zakamarki ciała mojej partnerki. Po chwili pocałowałem ją dziko i namiętnie. Ona próbowała zgrać się z moimi ruchami. Wyszło nam to na dobre. -Odpoczynek? - zapytałem.
-Tak - sapała Accalia.
Wyszedłem z niej powoli.
Pocałowałem zdyszaną Ali.a oblizałem się i wyszczerzyłem. Ona zarumieniła się.Pocałowała mnie namiętnie.Potem postanowiłam zadziałać więcej ja. Mocniej weszłem w nią. Penetrowałem całą Accalię. Ona szczęśliwa pocałowała mnie. Ja wyszedłem z niej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits