25 czerwca 2016

Od. Enuri c.d Ishyi

Lukas rzucił Ishi o ścianę, a ona straciła przytomność.
-Lukas....
Powiedziałam lekko wystraszona a chłopak spojrzał na mnie. Jego szkarłatne oczy mieniły się czerwieniom, podszedł do mnie i siłom pchał mnie na ziemię. Podparłam się rękami, Lukas nachylił się nademną a raczej ten który przejął nad nim kontrolę.
- Czemu Ci na nich zależy?!
-Czemu.....???
Odparłam zakłopotana po czym dokończyłam.
- Bardzo ważne pytanie wiesz. Zależy mi na nich, ponieważ martwią się o mnie i przyszli gdy uciekłam z domu.
Mężczyzna zbliżył swoją twarz do mojej przekręcając ja lekko w lewo.
-Jesteś ciekawą istotą. Wiesz?
Powiedział uśmiechając się psychopatyczny.
-Będę Cię obserwować, dziewczynko.
Po czym oczy Lukas wróciły do normy.
-Enuri?
-Lukas.
Przytuliłam chłopak, po czym powiedziałam że Ishi zemdlała. Chłopak wziął dziewczynę i położył ją na łóżko.
-Przypilnuj ją a ja skoczę do sklepu.
-Pewnie.
Odparłam z uśmiechem, po czym chłopak wyszedł. Parę chwil później Ishi się ocknęła.
-Co się stało?
Zapytała.
*Widocznie nic nie pamięta, na szczęście*
- Po walce z Mroku straciłaś przytomność i się obudziłaś, po czym zemdlałaś.
-Rozumie.
**2dni później****

Koło południa wróciłam z podwórka do domu.
-Wróciłam!!
  Wykrzaczyłam wchodząc do domu.
-Chodź na obiad.
Jedliśmy sushi.
-Mamy dla ciebie niespodziankę.
Powiedziała Ishi a Lukas dokończył.
-Zapisaliśmy cię do szkoły.
Zaskoczyło mnie to więc zakrztusiłam się sokiem.
-Słucham?
-Zapisaliśmy ci do szkoły.
-Jutro zaczynasz.
Nie wiedziałam co mam zrobić i koniec końców następnego dnia musiałam iść do szkoły. W szkole przed lekcją wychowawczyni kazała zaczekać przed salą, po paru minutach nauczycielka wezwała mnie do klasy.
-To jest wasza nowa koleżanka nazywa się Enuri
Wszyscy się we mnie wpatrywali.
-Opowiedz nam coś o sobie.
- Więc moimi zainteresowaniami są różne sporty.
Po tym wszystkim usiadłam w ławce koło chłopak z pomarańczowym włosami.
Szybko z nim się dogadałam i wraz z innymi grałam w piłkę.
Wreszcie koniec lekcji i do domu. Gdy tylko weszłam usłyszałam pytanie.
-Jak było w szkole?

(Ishi)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits