17 czerwca 2016

Od. Accaili c.d Nightengale

Uśmiechając się poczułam szczęście. Szczęście z tego, że komuś na mnie zależy.
- Nightengale, zależy mi na Tobie - powiedziałam cicho głosem z bólem przez łapę.
- Mi na Tobie - patrzył na mnie Night spojrzeniem mówiącym :
' Przepraszam za wszystko'
- Przepraszam, za to, że przeze mnie masz podrapany pyszczek i nogę obgryzioną aż do kości - powiedział namiętnie. Nie potrafiłam mu nie wybaczyć. Musiałam to powiedzieć!
- Night, ja.... ja cię no tak jakby kocham - mówiłam trochę niezdecydowana.
- A ja Ciebie - uśmiechnął się a ja z nim. Pocałowałam go i nagle w tym momencie, gdy był pocałunek, weszła Kate. I powiedziała:
- Dosyć wizyty. Night. Jutro może się z nią zobaczysz - powiedziała Kate do Nightengale ze spojrzeniem mówiącym:
' Ja Cię zabiję jak ją zranisz ! '
- Kate, umiem zadbać o swoją miłość - powiedziałam
- Ale on nie wiem, czy jest ciebie wart - mówiła
~ 3 tygodnie później ~
- Ali, jesteś gotowa? - zapytała Kate
- Tak, jestem - odpowiedziałam
- Tylko uważaj, dopiero zagoiły ci się rany z przed miesiąca, ale noga jeszcze nie! - powiedziała zaniepokojona
Poszłam nie zwracając juz uwagi na Kate. Wszystkie wilki patrzyły na mnie, że idę do Nightengale. Zapukałam do jaskini.
- Kto to?! - wrzasnął głos Night'a
- To ja, Ali - uśmiechnęłam się. W drzwiach stanął Night i patrzył na mnie. Ja na niego. Powiedział:
- Ty mnie chcesz po wszystkim? Ty.. ty coś do mnie czujesz? - zapytał
- Tak... - powiedziałam
- No to w takim razie choć ad strumyk, ostatnio widziałem tak Kate i szczeniaki - powiedział Night
- Ok - odpowiedziałam. Nad strumykiem położyliśmy się i porozmawialiśmy o naszym związku.
- Night, uratowałeś mi życie! - krzyknęłam przerażona, że go tracę
- Ale prawie Cię zabiłem! - odpowiedział z oczami robiącymi się czerwone.
- Night, nie rób tego ponownie, bo mnie stracisz! - krzyknęłam.
- Co powiedziałaś ?? Nic nie słyszałem. HAHA! - spojrzał na mnie a ja na niego i nagle zmienił się w dobrego wilka.
- Przepraszam, nie umiem, nawet jak wiem, że jest okej. Nie potrafię. Przepraszam - mówił Night
<Nightengale?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits