05 czerwca 2016

...

Ze względu na to, że Mephisto musiał niestety opuścić watahę (świeczki) poszukuję kogoś, kto SUMIENNIE zajmie się sklepem. Nie tykać szablonu, bo łeb ukręcę. Musi to być osoba zaufana, z e-mailem. Ja (jak już mówiłam) NIE NADĄŻAM za ogarnianiem go, tym bardziej, że oprócz WKN prowadzę też inne blogi. Zastanawiałam się nad usunięciem go, ale usunięcie sklepu wprowadziło by duże zmiany na WKN, a tego nie chcę. Nie chcę również zrobić sklepu połączonego z watahą, bo moim zdaniem wyglądałoby to nieestetycznie. Zgłaszać się można w komentarzach.

2 komentarze:

  1. Jakby co to ja mogłabym ale nie wiem czy na zawsze... W wakacje musi mnie ktoś zastąpić bo pewnie w większości będę bez neta
    ~Tene i Amir

    OdpowiedzUsuń

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits