18 maja 2016

Od. Tary c.d Darkness

Siedziałam na ziemi łapiąc się ręką za głowę gdzie się uderzyłam . Czemu tak zareagował ? A co jeśli on już kogoś ma ? Jeśli kogoś już ma to nic już nie mogę zrobić , w końcu czyjejś szczęście i dobro jest ważniejsze od mego.
Ten pocałunek , na samą myśl robiło mi się w środku takie miłe ciepełko . Co mnie podkusiło bym to zrobiła , po tym incydencie pewnie Dark mnie znienawidzi ... chyba coś za bardzo ja to przeżywam .
Wstałam i ruszyłam powolnym krokiem przed siebie . "Ja nie mogę" cały czas te słowa chodziły mi po głowie . Czemu to powiedział ? Coś za dużo pytań ja zadaje , ale chcę znać odpowiedź.
Po dłuższym zastanowieniu coś mi zaczęło nie pasować . Dark to pan ciemności a ja Anioł .. demon i anioł . W całej historii ziemi jeszcze nie natrafiło się na taką parę . To dziwne , w Niebie znajdowała się wielka biblioteka gdzie znajdowała się tam wszelka wiedza jaka znajduje się we wszechświecie a nie natrafiłam na nic takiego . Chwilę , była jedna taka książka ale strony które nawiązywali o relacjach demon-anioł były wyrwane , jakby ktoś coś chciał ukryć. Ale co ?
No i się zaczęło , ta moja ciekawość. Po dłuższym rozmyślaniu doszłam do wniosku : Dark ma swoją tam krainę gdzie sądził te duszę , czyli jako inna rzeczywistość łącząca świat zmarłych jak i żywych powinna mieć własne źródło wiedzy - jakaś biblioteka czy coś. A w związku z tym że tylko on ma tam dostęp więc nikt oprócz niego nie mógłby czegokolwiek zniszczyć , schować czy czegoś innego .
Zatrzymałam się i dzięki swej specjalnej zdolności zaczęłam wyszukiwać go po okolicy gdzie wyczułam go w budynku. Stanowczym krokiem ruszyłam w tym kierunku.
Musze się go spytać czy w jego świecie znajduję się jakaś biblioteka jeśli tak to musi mnie tam jeszcze raz przenieść.No coś czuje że nie będzie łatwo go przekonać żeby to uczynił.
Co Ci w górze chcieli ukryć ? Może to coś bardzo istotnego , coś co może nie powinno ujrzeć światła dziennego . Puki co wszystko jest możliwe ...
Ustałam przed budynkiem gdzie wyczuwałam chłopaka a następnie podeszłam do drzwi i zapukałam .
(Darkness? Plis , przenieś mnie jeszcze raz tam )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits