25 maja 2016

Od. Ryu

Z niemałym znudzeniem przewróciłem kolejną stronę księgi. Nie wydawała się ciekawa, jednak trzeba dotrzymywać obietnic. Nawet tych mało ważnych, czy komicznych. Juliette, Juliette... Tylko ona potrafi wcisnąć mi zboczone opowiadanie o dwóch homoseksualnych mężczyznach. Chyba czas zacząć martwić się o jej psychikę. Różowo-włosy chłopaczek, oczywiście zakochany w seksownym i wysokim mężczyźnie. Typowe. Przy najmniej jak na tematykę "yaoi". Przewijałem kolejne stronice, godziny mijały nieubłaganie. Co ciekawe, wciągnąłem się. Doprawdy, ta kobieta próbowała zrobić ze mnie pedała. Odłożyłem książkę i wykonałem energiczny ruch do przodu rękami, oczywiście w celu rozciągnięcia ich po biernym wysiłku. Pełno dramatu, kłótni, szczenięcej miłości... Wszystko zakończone wspólną, typowo sadystyczno-masochistyczną nocą. Później to "kocham Cię" po jeden nocy, jakże puste i denne. Zmarnowany czas. Wstyd się przyznać, ale nie pierwszy raz czytałem coś tego typu. Zdarzały mi się nawet gorsze tytuły. Opowiadające o facetach z kocimi uszami, trytonach, wilkołakach, czarownicach, demonach, wampirach... Nawet o liżących się zakonnicach. Lubię yuri, ale bez przesady. Położyłem się na brzuchu wpatrując się w pomarańczowo- fioletowe niebo. Światło zachodziło w swoim własnym, nie za szybkim tempie. Westchnąłem z myślą o samotnym wieczorze. Ciepły, letni wiatr delikatnie muskał moje policzki. Przymknąłem powieki oddając się objęciom Morfeusza. Atmosferę dopełniały cykady, które cicho podśpiewywały w gąszczu drzew. Nagle coś szturchnęło mnie w nogę. Pojawiło się z "nikąd". Zerwałem się i styknąłem się z tą istotą wzrokiem. Nie wiem jak duże musiała mieć umiejętności, ale na pewno nie mniejsze od moich. Trudno jest mnie zaskoczyć, zdarza się to bardzo rzadko.
- Abyss...- wymamrotałem pod nosem, w mojej dłoni pojawił się długi, zakończony ostrzem kij. Delikatnie szturchnąłem stworzenie pod brodą. Ono nerwowo przełknęło ślinę. Czasami moce potrafią być przydatne.- Czego?- warknąłem.
Ktoś?

3 komentarze:

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits