26 kwietnia 2016

Od. Enuri c.d Ishya

Dziewczyna zaskoczyła mnie swoim czynem, więc dopiero po chwili odwzajemniłam uścisk. Gdy mnie pościła nadal byłam zdezorientowana. Wstałam z ziemi, a Ishi nadal mnie obserwowała, nie powiem że nie, ale to było dziwne uczucie Nagle zawiał lekki wietrzyk niosąc ze sobą znajomy zapach.
-Mroku.
Powiedziała dziewczyna, była lekko wystraszona,złapałam ja za ręka i przyciągnęłam ja kawałek.
-Uciekaj!.... Na co czekasz?! Uciekaj!
  Zaatakowałam dziewczynę magia, a ona uciekła, a ja wróciłam na most oparłam się o barierkę i czekałam.Po chwili dotarła Mroku.
-Witaj pani Mroku.
-Co ty tu robisz!?
-Sama chciałam by to wiedzieć.
Demon szybko do mnie podbiegł i podniósł za gardło.
-Ktoś tu zapomniał, kto tu rządzi!!
-Przepraszamy.
Wyjąkałam, a demonica rzuciła mną o ziemię i odchodząc powiedziała.
-Nie wchodź mi w drogę puki cię nie wezwę!
Po czym demon zniknął, a za krążków wyszła Ishi.
(Ishi ,czy ty wszystko widziałaś?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits