28 kwietnia 2016

Od. Ayano c.d Amir

Podałam mu kawę a on zapytał :
-Co robimy?
-Robi się powoli wieczór może pójdziemy do Wesołego Miasteczka?
Niedawno widziałam go w pobliżu. - zaproponowałam.
-No ok. - uśmiechnął się przytakując. - Tylko wypije kawę.
Pijąc kawę oglądaliśmy telewizor i trochę rozmawialiśmy.
-Masz dziewczynę? - zapytałam.
-Jeszcze nie. - odpowiedział,
Pomyślałam : ,,To dobrze"
Wstałam i zaniosłam puste kubki po kawie do zmywarki.
-Dobra idziemy? - zapytał.
-Tak. Zadzwonię po taksówkę. - wzięłam telefon.
Wyszliśmy na podwórko czekając na taksówkę.

(Amir?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits