26 marca 2016

Wojowniczka

{Autor wilka: nieznany}
{Autor człowieka; nieznany}

"Możesz bić mnie ile razy chcesz, pamiętaj
jednak, że za każdym razem oddaję ze
zdwojona siłą."
Imię: Dakota wadera i Karolina człowiek
Płeć:  no jasne że wadera
Orientacja: sto pro hetero 
Wiek:16 
Partner/ka: nikt mnie nie chce :( 
Zauroczenie: Amir, tylko się nie obraź
 nigdy nie poznałam rodziców, nie mam
rodzeństwa
Szczenięta: chyba nic z tego :/
Stanowisko: Zwiadowca
Charakter: Miła i pomocna dla wszystkich. Wyjątkami
są tylko wilki którym ,,źle z oczu patrzy". Nie
wiem, czy to dar, czy moc, ale umiem poznać
czy ktoś jest fałszywy albo kłamie. Brzydzę się
kłamstwem, więc nie jestem tak samo miła dla
tych wilków. Nie jestem wredna czy pyskata dla
nich, tylko może trochę mniej koleżeńska. Gdy
ktoś mnie zdenerwuje (a rzadko się to zdarza)
naprawdę jestem bardzo bardzo wściekła.
Tylko raz udało się komuś mnie bardzo
zdenerwować. Staram się trzymać emocje na
wodzy. Zazwyczaj mi się udaje :)
Aparcja: Czarna grzywa, czarny ogon, czarne łapki
ale białe serduszko :3 Ostre pazurki które
zaorały pyszczek niejednemu wilczkowi.
Zielone oczy i dość gęste rzęsy. Dużo pasów.
Dużo skórzanych pasów. Kocham moje pasy
<3. Kto się odważy je zciągnąć ginie na
miejscu. (XDD)
Żywioł: wiatr
Moce:
  • - niewidzialność
    -możliwość przemiany w kruka
    -świetny słuch
Zainteresowania/Talenty: Uwielbiam jeździć konno, najbardziej
skakać. Rysowanie tez jest okej, ale nie zawsze
mi wychodzi. Lubię czytać książki
Moce Specjalne:. 
  • potrafię sprawić aby jeden wilk
    zakochał się w drugim
Umiejętności:
  • siła 100
  • szybkość 300
  • zwinność 400
  • moc 200
  • technika 100
  • równowaga 200
  • zręczność 400
  • ukrycie 300
Historia: Byłam w pewnej watasze przez całe 15 lar.
Potem napadły na nas wrogie wilki. Zupełnie
nie cywilizowane. Kradli, mordowali gwałcili i
niszczyli wszystko co możliwe. Byli na naszym
terenie siedem dni. Mi udało się uciec dopiero
szóstego dnia. Nie chcę wspominać chwil z
tamtego czasu. To było straszne. Z tego piekła
wydostałam się razem z Furią, moja skrzydlata
przyjaciółką. Podróżowałyśmy przez cały rok
aż Was znalazłam. Mogę się do was
przyłączyć? Proszę. Będę grzeczna (ciekawe
czy ktoś uwierzy)
Przedmioty:  Jeden z moich pasów zwiększa moją siłę.
Podobno..
Pamiątki:Wolę nie mieć pamiątek z przeszłości.
Głos: [Klik!]
 Inne
  •  Mam klaustrofobię i panicznie boję się jaskiń.
Kontakt: karolinaptasik@interia.pl
howrse: Iskra07 (rzadko wchodzę)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits