24 marca 2016

Od. Tenebrae c.d Kasai

Gdy weszłam do środka zauważyłam Kas. Siedziała na łóżku i rozmawiała z Izumo.Byłam prze szczęśliwa ze sumie wreszcie obudziła. Rzuciłam jej na łóżko czekoladę, pobiegłam do niej i uścisnęłam.
- Tak się cieszę ze nic ci nie jest.
  Ściskałyśmy się tak jeszcze przez jakiś czas.
- Ni teraz mi powiedz co się stało. - powiedziała.
Po ataku zemdlałaś. Wzięłam Cię na ręce A że byłaś człowiekiem nie było to takie proste.Yato mi pomógł. Powiedział że zna kogoś kto ci pomoże. Przyszliśmy tu do Izumo. Dała ci jakieś zioła i zaczęłam oddychać miarowo.
- Och. Dziękuję.
- A powiesz mi co zobaczyłaś? Jeśli to była wizja?
(Kas? Sorry ze tak pozno)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits