24 marca 2016

Od. Enuri c.d Anubis

Zauważyłam jak trzy wilki się kłóciły podeszłam do chłopaka który stał najdalej zasłoniłam mu usta i szepnęłam do ucha.
-Że tu jest niebezpiecznie.
Drugi chłopak raz z dziewczyną paczyli na mnie. Powoli pościłam chłopaka, a tamta dwójka podeszła do nas.
-Kim jesteś?
Zapytała dziewczyna.
-Jestem Enu, a teraz chodźcie za mną.
Ruszyli za mną niechętnie.
-Czemu prowadzi nas dzieciak?
Powiedziała cicho.
-Żebym ja to wiedział.
-O jakąś nowość, nie wiesz co się dzieję.
Szeptali do siebie.
-Nie cierpię jak tak mnie nazywają, a to wszystko dla tego że wyglądam jak mała dziewczynka.
Mówiłam do siebie pod nosem. Dotarliśmy wreszcie do jaskini, weszliśmy do środka.
-Dobra tu jest bezpiecznie, a tak w ogóle jak się nazywacie?
Szczeniaki popatrzyli po sobie.
-Ja jestem Amy to Anubis a ten to Percy
 -Hmm..
-A ty skat jesteś, jak się tu dostałaś.
Powiedział Percy. Zaskoczył mnie tym pytaniem.
-No wiecie to dość trudne pytanie.
Chłopak przymrużył oczy.
-No dobrze, ech.. no więc uciekłam z pałacu Mroku.
Percy w jednej chwili rzucił się na mnie z mieczem i przyłożył mi miecz do krtani. Zrobiłam wielkie zaskoczone oczy.
-Co się stało?
(Viper? Amy? Anubis?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits