26 marca 2016

Od. Kasai c.d Tenebrae

Gdy tylko Ten spytał o mój sen posmutniałam.
-Coś nie tak?
Zapytała.
-Nie nic cieszę się że jesteś przymnie i się tak o mnie martwisz.
Spojrzałam na nią.
- i przepraszam że cię tak martwię.
-Kas nie martw się o to, zawsze ci przyjdę pomocą.
-Tak jak my!
Powiedział Yato Misaki.
-Dzięki.
Siedzieliśmy przy stole i jedliśmy czekoladę. Nie mogłam przestać myśleć o czerwonych oczach i uwiezionym aniele.
- Tene muszę ci coś powiedzieć a raczej spytać.
Miałam zamiar powiedzieć jej o tym śnie.
-Co byś zrobiła gdyby pochłoną mnie mrok i bym się zmieniła przez co bym nie mogła z niego wyjść sama?
Ten spojrzała na mnie.
(Tenebrae?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits