31 marca 2016

Od. Hellmestin'a c.d Shiriov +16

Przycisnąłem ją do siebie.
Gołe, lekko wilgotne plecy dziewczyny zostały przyciągnięte pod moją klatkę piersiową. Odwróciłem Shiriov w swoim kierunku. Nasze spojrzenie napotkało się, sprawiając, iż moje podniecenie wzrosło. Żądza, też nie zamierzała odpuścić. Wyszczerzyłem się w szerokim uśmiechu. Owinąłem ręce wokoło brzucha dziewczyny, chwilę po tym moja twarz znajdywała się milimetry od zarumienionej twarzyczki. Czułem na sobie jej sparaliżowany oddech, nierównomierny. Wpatrywałem się w nią, niczym w lustro. Doprawdy, była piękna, pociągająca. Moje palce powędrowały od brzucha w górę natrafiając na, niemałe piersi. Usłyszałem cichy jęk rozkoszy, budzący moje pożądanie.
-Tylko trochę... -wyszeptałem, zniżając głowę ku jej szyi.
Widniały tam wcześniejsze, dwa wgłębienia po moim ugryzieniu. Mój język potoczył się po bladej skórze, przyciągnąłem ją jeszcze bliżej. Wampirza żądza załatwiła swoje, nie minęła minuta, a śnieżnobiałe kły znalazły się w jej ciele. Kolejny jęk dziewczyny, na plecach poczułem lekkie ukłucie. Kątem oka dostrzegłem, paznokcie wbijające się we mnie. Zaprzestałem, przeniosłem się ponownie na buzię dziewczyny. Nasze usta dotknęły się, tworząc, gorący, namiętny pocałunek. Przechyliłem się na jej stronę wolno dociskając ją do podłogi. Znalazłem się nad nią, pochyliłem się coraz niżej, stykając się ponownie z cyckami Shiriov. Uśmiechnąłem się uroczo, tym samym kończąc zetknięcie ust. Była naga, omijając to, iż ja zostałem w samych bokserkach. Wtopiłem się w jej ciało, była miękka... Leżąc na niej, czułem się wspaniale. Od dawna, nie miałem takiej przyjemności z odpowiednią osobą. Moje ręce znów powędrowały na biust dziewiętnastolatki. Nie wyrażała sprzeciwu, przypominało to bardziej chęć, nieokazaną. Wtuliłem się w nią, lekko przymykając oczy.
-Shiriov... Ja... Chcę ciebie. -zachrypłem, po czym przytuliłem ją mocniej.

| Shiri? ( ͡° ͜ʖ ͡°), Żelazko w ciebie wierzy ~~ |

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits