27 marca 2016

Od. Hellmestin'a c.d Shiriov

Uśmiechnąłem się lekko. Klejnot działał, czyli już dobitnie wiem co muszę robić w razie kolejnych takich przypadków. Jednak, czemu muszę o to dbać? Nie za bardzo panuję nad sobą, to dość sympatyczne uczucie. Była osłabiona, doprawdy... Wyszło mi to na dobre. Od dawna żadna z moich ofiar nie dawała się ugryźć bez większych przedstawień. Ona po prostu była słaba, a jej krew znakomita. Proste, nieprawdaż? Szczerze, jej figura też nie była specjalnie zła. Ciekawił mnie rozmiar jej biustonosza. Serio, to naprawdę jest interesujące... Nie podejrzewałem, że moje jedzenie będzie w jakimś stopniu podobne do Cin. Ignorując to, iż Cin była silna. Bezinteresownie przejechałem ręką po jej głowie - miała miękkie, dość puszyste włosy. Odsunąłem się od dziewczyny siadając na krańcu materaca. Podniosła się patrząc na mnie zdezorientowanie.
-Właściwie...To jak masz na imię? -spytałem.
-Shiri, Shiriov. -nie spuszczała ze mnie wzroku. -A ty?
-Hellmestin. -uniosłem brwi słysząc syrenę karetki.
Skinęła głową. Wstałem i powolnym, lecz zdecydowanym krokiem ruszyłem do najbliższego okna. Ludzie...Biegli z kimś na noszach. Moment, ten ktoś miało strzykawkę w ręce. Przykład nieodpowiedzialnego narkomana, śmieszny przykład. Kątem oka zerknąłem na Shiriov. Miała zamknięte oczy. Może myślała, tylko nad czym? Ogólnie, zastanawiała mnie jej postawa, była dość...Inna. Z jednej strony pociągająca, ale czy to nie było chwilowe? Raczej tak, nie spodziewałbym się po sobie innej, bardzo innej reakcji. Mógłbym pozwolić jej wyjść, ale, dlaczego tego nie robię? Nie pozwalam jej, chociaż z jednej strony drzwi są otwarte. Gdyby tylko chciała... Byłaby w stanie uciec stąd i powrócić do własnego domu. Skrzek materacu, Shiriov wstała.

[ Shiriov. Tu nie ma nic specjalnie zboczonego, ale... ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°) ]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits