24 marca 2016

Od. Hellmestin'a c.d Shiriov

Ta siła... Wielka moc przeszywająca moje ciało. Jej krew była wprost idealna. Ten cudowny, metaliczny posmak. Sama ona...Miała śliczne oczy, w miarę duże. Wpatrywały się we mnie z przerażeniem. Lubiłem strach. W jej ślepiach był na tyle widoczny i pociągający. Piłbym dalej, gdyby nie to, że panienka zemdlała. Czyżby moje oczekiwania przerosły ją? Jest za słaba. Usiadłem na krańcu łóżka. Interesowało mnie też czy rubin odzyskał moc. Będę mógł to sprawdzić tylko w jeden sposób. Jak się obudzi, rzecz jasna... Wstałem. Działanie Hery miało się zakończyć jakąś godzinę temu. Najwyraźniej przez to zamieszanie, kompletnie o tym zapomniałem. Zamknąłem drzwi do sypialni, ruszyłem po strzykawkę, łyżkę i proszek. Zapalniczkę nosiłem w tylnej kieszeni spodni, jak wiadomo... Czasem może się przydać. Osunąłem się po ścianie na ziemię. Nasypałem proszek na łyżkę, pogrzałem, napełniłem strzykawkę białą substancją. Wyprostowałem rękę.
***
Dostałem kopa energii, stawiałem na to, że dziewczyna obudzi się najpewniej po jakiś kilku godzinach. Zdjąłem koszulę i zacząłem na*******ać w worek treningowy. Po pokonaniu przez Tytanię, powinienem nauczyć się panować nad żądzą. Pozostaje jedno dręczące mnie pytanie...Jak?
30 minut później
Wyszedłem z pokoju. Przydałoby się sprawdzić jak trzyma się dziewczyna. Wolno otworzyłem wejście do pokoju. Nadal nie zamierzała się obudzić. Szkoda, naprawdę szkoda. Będę musiał zbudzić ją siłą. Pochyliłem się nad panienką. Jej zapach nadal mnie kusił.
-Wstawaj. -powiedziałem dość spokojnie.
Nie obudziła się, chociaż...Czego miałem się spodziewać? Nawet gdyby tak się stało...To co miałaby o mnie myśleć. Stoję nad nią, bez niczego na klacie. Cholera, to się staje chore. Jej powieki zaczęły się poruszać. Oczy wpatrywały się we mnie. Jeżeli rubin działa... -powtórzyłem sobie w głowie. Przytuliłem ją - działał.

(Shiriov. Moja kolej na: ( ͡° ͜ʖ ͡°))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits