29 marca 2016

Od. Amir'a c.d Shiriov

- I nawzajem - powiedziałem i poczochrałem jej czuprynę.
Nachmurzyła się.
- To mi robisz po wspólnym spaniu? - zachichotała
- Prostując, to ty głównie spałaś. Ja cię tylko tu przyniosłem.
Popatrzyła na mnie drwiąco.
- To uczeszesz się? - zapytała
- A ty?
- Ty pierwszy.
Zdenerwowany poszedłem do łazienki i wziąłem prysznic, a potem dokładnie rozczesałem włosy.
Gdy wyszedłem powiedziałem do niej.
- Twoja kolej.
Uśmiechnęła się.
- Od razu lepiej. - chciała mi przejechać ręką po włosach, ale się uchyliłem
Gdy weszła do łazienki, padłem na łóżku. W końcu potrzebne mi było trochę snu.
Od razu zasnąłem
(Shiri?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits