Zaległości 2016-02-08 oraz Upage!



Hi, hay hello moi mili! Tu wasz admin główny! Chciałam was tylko powiadomić... abyście podciągnęli gacie, chwycili za klawiatury/laptopy/telefony i wzięli się ostro do roboty! Jest po renowacji, a to oznacza wiele zmian. Niestety, ale Fragonia nie będzie już taka tolerancyjna jak wcześniej. Przejdę wiec do rzeczy:
Do watahy ostatnio doszli nowy członkowie! Ryu oraz Toxic! No i żeby inni nie byli zazdrośni.... do watahy dołączyły również osoby, których nie było w tamtej generacji, a są to Rother/Lorcan, Tristian, Fell/Hayley oraz Nirvana/Alice. Powitajmy ich aplauzem! *klask, klask, gwizd, gwizd* Pragnę również powiadomić, że ze względu na pewien "incydent" opuszcza nas Marcus/Kuroo. No...trochę szkoda. Ale to było już dawno (heh, ja również jestem zaległa). Ponadto do watahy został dodany sklep (obecnie jest jeszcze w remoncie) oraz nowa opcja w NPC! Myślę, że będzie to hitem watahy ^^ Już kilka osób chwaliło mnie za pomysł <3 A teraz nie przedłużając:
Mine/Kasai/Enuri/Nyki - bardzo, bardzo jesteś aktywna, droga yuki, za co musze cię pochwalić. Niestety, ale warto by popracować nad ortografią oraz długością twoich opowiadań, gdyż są one okropnie krótkie :/ Jesteś też aktywna na chacie, za co też muszę cię pochwalić :3
Raz - Taki członek jak ty to istny skarb XD Jesteś aktywny w fabule watahy, w opowiadaniach masz mało błędów, zawsze mnie poprawisz (zawsze...), piszesz  opowiadania w odpowiedniej długości. Jesteś również ambitny i widać, że ci na naszej watasze zależy. Gorzej jest z terminem wysyłania opowiadań... Ja rozumiem, należysz do dużej liczby watah i masz dużo nauki. Na chacie też cos tam czasem wpiszesz :)
Hikaru/Kano - ambitna, aktywna, zawsze na czasie, jak nikogo nie mam to zawsze cos tam sobie popiszemy.... Tylko napisz opowiadanie Kano, abym nie miała pretensji xD Jesteś niesamowita x3
Chichi/Mokate - Nie jest źle... Jest nawet dobrze... Tylko jesteś troszkę mało aktywna.. Poza tym, masz bardzo fajne opowiadania :3 Warto by było, abyś napisała niedługo opowiadanie od Mokate.
Hayley/Fell - Hmm... dawno nic nie napisałaś :/ Ostatnio cie w ogóle nie widuję ani na chacie, ani na poczcie w howrse...  Poza tym, również twoje opowiadania mają mało błędów i są odpowiedniej długości :)
Moon - Jesteś dużo aktywna, zwłaszcza na chacie na dole ^^ Ostatnio byłaś nieobecna, ale widać, że nadrabiasz straty :) Twoje opowiadanie praktycznie nie zawierają błędów i są odpowiedniej długości.
Amy/Tayron/Aaron - I co by tu o tobie powiedzieć...? Masz wspaniałe opki, nie robisz błędów (tak mi sie wydaje...), jesteś aktywna w życiu watahy, jesteś na czasie z fabułą <3 Oby tak dalej!
Rother/Lorcan - Jesteś bardzo aktywna w fabule i nie tylko! ^^ Dużo czatujesz, piszesz fajne opki.... I sama nie wiem, co dopowiedzieć xD 
Nirvana/Alice - co to ciebie, to również jesteś bardzo aktywna ^^
Mam nadzieję, że ci, którzy nie wzięli się jeszcze za pisanie zrobią to w najbliższym czasie ^^ Co do mnie...to niech admini ocenia moją prace, bo według 99.9 % badanych, mam okropnie niską samoocenę.  Cieszę się, że ostatnio jest nas tak dużo w watasze! ^^ Zapraszajcie znajomych, wklejajcie banery na prezentację, głosujcie na nas w top liście (klikamy na stonkę armentum, wchodzimy na nasz baner i klikamy w niego, daje nam to jeden głos!  Od jednej osoby zalicza jeden głos dziennie!) i...ogólnie polecajcie naszą watahę, a daje wam gwarancję, że powiększy to naszą wilczą rodzinkę ^^ Trzymam kciuki i życzę udanych ferii! (A u mnie się jeszcze nawet nie zaczęły >-<)
Pozdrawia was, jak zwykle nieogarnięta adminka!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!