28 lutego 2016

Od. Enuri c.d Moon

Gdy zauważyłam ze biało-czarna wadera się ocknęła podeszłam do niej.
-Widzę, że się obudziłaś, przepraszam za twarde lądowanie ale mój przyjaciel cie za szybko pościł.
Podeszłam do wadery stanęłam nad nią, podciągam do siebie torbę która leżała niedaleko nas. Zamieniłam się w człowieka usiadłam na tyłku wadery, która cicho zaskomlała, rozjaśniłam poku niebieską kulom ognia po czym zaczęłam opatrywać wadera. Ogień świecił tak by nie zgwarzyła mojej ludzkiej postaci.Zamieniłam się w wilka stałam nad waderą łapy miałam z prawej I lewej strony, stanęłam obok niej i łapą pogłaskałam ja po grzbiecie.
-Nie bój się nic ci nie zrobię. Nazywam się Enuri ale możesz mówić mi Enu, ty jesteś z tej grupy co należy do Vipera prawda, muszę go znaleźć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits