14 lutego 2016

...


Każdy wilk z watahy powinien podpisać się pod tymi zaległościami, inaczej zostanie wydalony z watahy! Chcę mieć pewność, że na tego bloga jeszcze ktokolwiek wchodzi, oprócz przypadkowych ludzi! Macie czas do 27 lutego! Tak, mówię też o adminach!!!

Dobra, musiałam to napisać, bo jestem.. smutna. Aktywność watahy spadła. Kiedyś dostawałam po kilka opowiadań dziennie, a teraz? ZERO! Góra dwa >-< Ja rozumiem, ferie dobiegają u niektórych końca, ale ja nie mogę patrzeć na to, że inne watahy są takie aktywne, a u nas? ;-; Muszę wam powiedzieć, że ostatnio Accelia uratowała nasz honor, ponieważ jako jedyna wysłała opowiadanie! Ona i Mine... Tyle wilków doszło, ale widzę, że tylko doszło. Nie piszą one nic. Myślałam, że im więcej członków, tym więcej opowiadań, a tutaj jednak się myliłam. Wiele osób miało też dojść, a nie doszła żadna ;-; Luty wypada nam naprawdę kiepsko... Uratuje ktoś honor watahy? Ja niestety ostatnio też jestem mniej aktywna, ale powodem jest po pierwsze słaby internet, po drugie praca nad blogiem, a po trzecie wymyślenie jakiejś misji dla was, abyście się nie nudzili... Bo widzę, że tak jest. Wolę mieć tylko kilku członków, ale za to członków AKTYWNYCH niż 30 członków, ale nieaktywnych. Z jednej strony to też moja wina, bo ostatnio jakby.... rozleniwiłam się. Osoby, które nie napisały w tym miesiącu nic, a powinny wziąć się do roboty, bo polecą głowy:
  • Rother/Lorcan
  • Amy/Tayron/Aaron
  • Riley/Rhoan/Hope
  • Tristian (ona jest w sumie usprawiedliwiona, bo była/jest nieobecna)
  • Chichi/Mokate
  • Fell/Hayley
  • Ahri
Dużo co? :/ To teraz wilki które nie napisały NIC i mają równo TYDZIEŃ do nadrobienia zaległości, inaczej zostaną niestety usunięci.
  • Alice
  • Avalon
  • Mokate
  • Accailia
  • Rhoan (wybacz Nic, ale tobie też nie podaruję, admin musi przykład dawać xD)
Też jest trochę tego... Jeszcze dzisiaj (może) wyślę opowiadania, które mam do dokończenia. Postaram się nadrobić straty... Zachęcam też do odpisania opowiadań, które są tuż obok! (W "Pilne Do Odpisania"). 

13 komentarzy:

  1. Darkness, Viper, Mroku, Anubis oraz Tyksona zostają w watasze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hiakru i Kano dalej żyją xp (w przeciwieństwie do wielu członków)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostają. Ano, napiszę coś Rhoan'em, jednakże... ktoś chętny by do niego napisać? xP

    OdpowiedzUsuń
  4. Nyki mine enu Kasai

    OdpowiedzUsuń
  5. Raz zostaje. W końcu mieszałem w fabułę, więc głupio byłoby tak odejść.

    OdpowiedzUsuń
  6. Accelia i Ren bytują w tej watasze :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Rother i Lorcan zostają .-. (Przepraszam zapomniałam poinformować, że jesem na wyjeździe i mam ograniczony dostęp do neta, więc narazie zbytnio nie umiem pisac)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chcesz, mogę ci wpisać ograniczoną aktywność :)

      Usuń
  8. Wpisuje się kaligraficznym pismem ^.^
    ~Tene

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostaję/Hellmestin.

    OdpowiedzUsuń

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits