24 stycznia 2016

Od. Nyki c.d Hayley

Spałam sobie na kanapie gdy w okno uderzyło cos. Podniosłam się z łózka i podeszłam do okna j je otworzyłam poczym spojrzałam w dół.
-Smoku choć z nami.
- Dobra.
Moja kochana banda zawsze mnie wyciągną z ciepłego łózka. Ubrałam się a że był zimno wzięłam rękawiczki i zeszłam na dół.
-No to co robimy.
-Zapomniałaś o 3:00 mieliśmy mieć wojnę n Snieżki.
- A no tak śnieżki.
Te dzieciaki nic niewiedza o wojnach traktują to za zabawe.
Po paru godzinach dotarliśmy do parku i zaczelismy walczyc a później trafiłam na Hayleye
(sorki ze tak krótko)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits