24 stycznia 2016

Od Mine do Ahri i Vi

Siedziałam se w barze gadając z różnymi stworzeniami gdy poczułam znajomy zapach, rozejrzałam się dookoła. Do baru weszło dwoje,,ludzi"
Ten zapach czy to możliwe ze to brat Tytani. Siedziałam i dalej rozmawialiśmy, nie przestałam obserwować otoczenia. Po chwili wstałam i podeszłam do baru.
- Podać to co zawsze?
- Nie tym razem piwo.
Barman podał mi piwo, lubię ten smak.
Dosiadłam się do basiora o niebiesko czerwonych oczach i ciemnych włosach.
-Jesteś nowy? Bo cie nie kojarzę.
-Tak . Podróżuje.
-Hmmm to tak.
Basior znajomo pachniał ale nie wiedziałam skont. Próbowałam rozkręcić temat gdy przerwała nam dziewczyna widocznie była z nim.
(Ahri Vi . Mine wróciła)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits