18 stycznia 2016

Od Ahri c.d Viper ' a

-Pójdziesz ze mną. Chyba nie chcesz, aby jakiś wilk, czy inne stworzenie dobrało się do ciebie, i oddało twoją głowę Mroku.- Powiedziałam .Podeszłam do wilka i posłałam mu mały uśmieszek.Po chwili przemieniłam się w człowieka.Wilk spojrzał na mnie a ja uśpiłam go po czym chwyciłam nóż i szybkim ruchem wyciągnęłam go.Rana wyglądała na śmiertelną więc nie pozostało mi nic innego jak wyleczenie jej.Spojrzałam na nią a ona po chwili zniknęła.Przemieniłam się w wilka i spojrzałam przed siebie i wypatrzyłam kolejne zagrożenie.Spojrzałam na wilka i próbowałam go obudzić ale to nic nie dawało .
- Obudź się ,że wreszcie ! - krzyczałam ale to nic nie dawało.Nagle zaczął się budzić.
- No nareszcie .-Powiedziałam
- Musimy iść . - Dodałam po chwili.
( Viper ? Wena mi uciekła :/ )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits