25 stycznia 2016

Od Ahri c.d Mine , Viper.

- Więc kim jesteś ? - spytałam.
Od dłuższego czasu przyglądałam się dziewczynie.Wyglądała na dość młodą na moje oko miała z 11 - 12 .Sama nie wiem.
- Mine - Powiedziała po chwili.
- A ty ? - Spytała.
- Ahri - Powiedziałam.Podparłam głowę rękom i zerknęłam z małym uśmieszkiem na dziewczynę.Spojrzałam przed siebie i zauważyłam dziwnie wyglądającą postać co chwila zerkającą na nas.Zrobiłam skrzywioną minę w kierunku tajemniczej postaci która zaczęła się dziwnie uśmiechać.Można powiedzieć ,że odrobinę się przeraziłam.Zaczęłam bawić się moimi czarnymi jak smoła włosami.Na mojej twarzy pojawiło się dziwne zdenerwowanie.
- I co teraz będzie ? - mruknęłam pod nosem.
Podparłam rękoma swoją głowę i westchnęłam cicho.
Popatrzyłam na Mine a ona na mnie.
- Co się tak gapisz ? - mruknęła.
Posłałam jej niewinne spojrzenie po czym odwróciłam się i popatrzyłam na swoje ręce.Siedziałam tak przez kilka minut do puki do pomieszczenia wparowało kilku mężczyzn.Jeden miał białe włosy i dziwną znajomą bliznę na twarzy a drugi był dość niski z czarnymi włosami.Oboje mieli bronie co mnie niepokoiło.Spuściłam głowę ściskając pięści i gryząc z nerwów wargi.
(Viper ? Mine ? Co się dalej stanie ?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits