20 lutego 2018

Od Peruna C.D Fragonii

  Obserwowałem jak ciepła woda nalewa się do wanny i czułem, jak przytłacza mnie to uczucie senność i spokoju. Marzyłem teraz tylko o tym, aby móc położyć się spać. Oczy mi się same zamykały, a przecież jeszcze trzeba było się wykąpać oraz zmusić malutką do wykąpania się, która pewnie była zmęczona jeszcze bardziej ode mnie. A może.. Może da się to załatwić w nieco krótszy, chociaż tego obiecać nie mogę, ale na pewno w przyjemniejszy sposób. Wsunąłem łapę do wody, aby zobaczyć, czy nadaje się już do kąpieli. Poziom był zadowalający, temperatura chyba też, a przynajmniej dla mnie była jak najbardziej okej. Prześlizgnąłem się z łazienki do naszego pokoju i szybko ogarnąłem sytuację. Fragonia na szczęście nadal nie spała, po prostu przytuliła się do kołdry. W takiej właśnie pozycji odpoczywała. Jej klatka piersiowa unosiła się równomiernie, spokojnie, jakby już udało jej się uspokoić oddech po tym wszystkim. Pisnęła cichutko, kiedy poderwałem ją z łóżka, a następnie zajrzała mi z ciekawością w oczy. Uśmiechnąłem się tylko, poprawiając chwyt. Dziewczyna mocno uczepiła się mojego futra na szyi, jakby bała się upadku z tej wysokości. Spokojnym krokiem przeszedłem z nią do wanny, dopiero tam ją odstawiając. Nieco podkuliła nóżki, kiedy jej skóra zetknęła się z ciepłą taflą wody. Zaraz jednak jej twarz się nieco rozpromieniła, ale nadal mogłem dostrzec tam zmęczenie.
Ostrożnie osunąłem się z nią na dno, powoli zatapiając się w tym przyjemnym cieple. Malutka wtuliła się we mnie, mrucząc przy tym jak kotka. Zmoczyłem łapę, żeby następnie zwilżyć plecki małej. Wsunęła palce głębiej futro, nieco mierzwiąc sierść na boku mojej szyi. Z trudem zmusiłem się jakiegokolwiek ruchu dalej, żeby przemyć brunetkę, która najwyraźniej do końca tej nocy miała zamiar siedzieć przytulona do mojego futra.

Jakie to beznadziejne. Frago?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits