25 lutego 2018

Nawet jeden krok [...]

Nawet jeden krok w tył może uratować czyjeś życie. 
PRZEMIANA: Jej włosy z jasnej szarości przechodzą w czystą biel. Kolejnym jej etapem przemiany, są jej skrzydła, które wyrastają z jej łopatek. Anielskie pierze równie białe, jak jej piórka na głowie przebijają się przez rozpuszczone na plecach włosy. Ich rozpiętość jest niewielka, jak i jej blada aureolka. W tej postaci potrafi wznieść się w przestworza.
GODNOŚĆ:Rodzice obdarowali ją imieniem Spectre, ale częściej posługuje się przezwiskiem Aspse. Te dwie dziwne nazwy znaczą „Lustro” i „Patrzeć”. Dziewczyna rzadko przedstawia się z imienia.
STRONNICTWO: Neutralni
PŁEĆ: Kobieta
ORIENTACJA: Biseksualizm
WIEK: 16 lat
RASA: Anioł
 
RODZINA:
Ojciec – Spatium
Matka – Stella
STANOWISKO:
Medium
CHARAKTER: Gdyby świat dało podzielić się na dobro i zło, Spectre byłaby zdecydowanie przedstawicielką dobra. Jak każdy ona też posiada swoje grzeszki, ale porównując ludzi do jezior, na Apse można byłoby wpłynąć zdecydowanie głębiej niż na inne mętne wody i w dalszym ciągu byłoby widać dno. Dziewczyna może nawet przesadnio stara się nieść swoją pozytywną energię wszędzie. Nie jest jednak nie wiadomo jak otwarta. Apse jest zdystansowana do ludzi i nieufna z samego początku. Nie problem jednak ją trochę pozwodzić, by zaczęła ci ufać. Ona sama jednak zawsze jest prawdomówna i prawdziwa. Nie nosi ze sobą żadnych masek. Zawsze będzie taka sama. Potrafi oprzeć się całemu tłumowi, który będzie starał się ją zmienić. Jest idealną doradczynią i powierzycielką tajemnic. Jeszcze nie zdarzyło się jej złamać danego słowa.
Dziewczyna zawsze chętnie garnie się do pomocy. Lubi być „użyteczna”. Często zdoła zdziałać znacznie więcej dla innych niż dla samej siebie. Według niej dobro jest w stanie się poszerzać a tam, gdzie panuje dobro, tam żyją dobrzy ludzie.
Ma ogromne opory przed przebywaniem w otoczeniu ludzi mających czarne myśli. Nie boi się jednak kroczyć dalej przed siebie brnąć tam, gdzie nie powinna. Robi to tylko dlatego, że wierzy w to, iż jest w stanie zmienić nienawiść w miłość, smutek w radość, a kłamstwo w prawdę. Zawsze będzie przekładała dobro innych ponad swoje. Można ją porównać do posłańca w trakcie swojej podróży, na którym końcu stoi Darkness. Największe zło tego świata, które tak bardzo stara się usunąć.
APARYCJA: Dziewczyna posiada urodę albinosa z tym że jej oczy są niebieskie. Bladziutka posiada białe włosy, jak galowa koszula. Bez problemu mogłaby przefarbować się na dowolny kolor. Szkoda jednak tak idealnej bieli niszczyć i zamieniać jej na bardziej popularny kolor. Wyjątkowa uroda nie przeszkadza jej jednak w codziennym życiu. Nikt nie odbierał jej jako dziwadła. Poza tą odmiennością Apse ma przeciętne sto sześćdziesiąt parę centymetrów wzrostu i wagi poniżej pięćdziesięciu. Wygląda i jest dosyć kruchutka. Na pewno nie zostanie kulturystką tylko z jednym dobrze rozbudowanym mięśniem. Co z tego, że ten mięsień odpowiada za pozostałe.
ŻYWIOŁY: Światła — pozwala jasno myśleć nawet w mroku.
MOCE:
  • Jako medium, zdarza jej się widzieć przebłyski przyszłości, jednak na co dzień posługuje się magią obronną, jak na Anioła przystało. Wszystkie jej moce związane są z obroną, wzmocnieniem, lub leczeniem. Sama muchy nie skrzywdzi za pomocą swojej silnej magii.
ZAINTERESOWANIA/TALENTY: Apse mocno rozwija się na gałęzi umiejętności magicznej. Idzie tylko jedną nitką, chociaż mogłaby bez problemów opanować znacznie więcej zaklęć. Dziewczyna uznała, że magia ma jedynie służyć obronie i tylko takie zaklęcia są przez nią perfekcyjnie opanowane.
Prócz magią, dziewczyna jest bardzo pomocna. Pomoc innym ciężko zakwalifikować do zainteresowań czy też talentów, ale z pewnością można powiedzieć, że ma dryg do dzieci i leczenia. Nie robi tego zawodowo, ale potrafi bez większego wysiłku udzielić pierwszej pomocy, czy też zająć się trójką dzieci, które uważane są za „nie do ogarnięcia”.
Apse zdecydowanie umie przemówić ludziom do rozsądku, nieważne ile mają lat.
MOC SPECJALNA:
  • Wrodzona moc, którą zawdzięcza rodzicom, jest właśnie Spectre. To dzięki niej dziewczyna nazywa się tak, a nie inaczej i to dzięki niej potrafi ratować się z tarapatów. Czar umożliwia jej zawładnięcie nad czyimś ciałem, które wykonuje te same ruchy jak odbicie lustrzane. Działa to na nią jak alkohol. Im dłużej kogoś kontroluje, tym bardziej czuje się „ogłupiona”.

HISTORIA: Od zawsze wiodła spokojne życie pełne roboty. Praca nie sprawiała jej jednak wielu trudów. Traktowała ją jako coś przyjemnego. Dzięki niej dziewczyna stała się uczynna i odpowiedzialna. Nie nudziła się, jak na inteligentną osobę przystało. Zawsze umiała sobie znaleźć zajęcie. Wiecznie zabiegana. Jak nie dla siebie, to uczynnie poświęcała swój czas innym. Od zawsze była wzorem do naśladowania. Rodzice nie musieli przy niej bardzo się natrudzić. Miała to już zakodowane głęboko pod skórą w swoim DNA.
LOKALIZACJA: Mieszka na wyspie Spatium, a dokładniej w dolinie Brux. Jest to spokojne miejsce, z dala od ludzi. Zamieszkuje jeden z drewnianych domków tamtejszej wioski.
INNE:
  • -lubi zdobywać wiedzę;
  • -nienawidzi przebywać z depresyjnym otoczeniu;
  • -nie umie pływać i czuje strach, gdy dno znika w odmętach;
  • -nie zabiła nigdy żadnej żywej istoty;
  • -ubiera się jedynie w jasne ubrania, bo ciemne za mocno z jej cerą kontrastują i wygląda jak śmierć:
  • -nawet za cenę własnego życia pozbędzie się największego zła kroczącego po ziemi.

INNE ZDJĘCIA: 1||2

CHAT: Szyszka
EKWIPUNEK:
  • 0 trefli
  • Księga zaklęć leczniczych
  • Skórzany niebieski naszyjnik i bransoletka z cienkiego łańcuszka
Siła - 200 Szybkość - 500 Zwinność - 300 Moc - 1400
Technika - 0 Równowaga - 200 Zręczność - 0 Ukrycie - 400

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits