23 stycznia 2018

Zamiast zardzewieć [...]

... i się wypalić, wolę iść na przód, zniszczyć wszystko i zniknąć. Narodziłem się z ognia piekielnego, a z każdym zadanym mi ciosem rosnę w siłę



GODNOŚĆ: Antales Hawk
STRONNICTWO: Wataha
PŁEĆ: Mężczyzna
ORIENTACJA:Panseksualny
WIEK: Dziesięć lat
RASA: Zmiennokształtny
RODZINA: Matka Fragonia, ojciec Somin oraz wujek Darkness. Innych dawców genów nie mógł sobie wymarzyć. 
CHARAKTER: Na pewno nie jest typem gaduły. W dyskusjach w ogóle się nie udziela, a na zadane pytania odpowiada krótko oraz zwięźle. Pomimo młodego wieku zaskakuje swoją błyskotliwością, spostrzegawczością i szczerością, którą atakuje głównie ojca. Większość dzieciaków żyje beztrosko, lecz nie Antales. Dziesięć lat w jeden dzień sprawiło, że nie poznał definicji zabawy i nie czuje potrzeby jej zaspokojenia. Woli siedzieć, obserwować, wyciągać wnioski, by potem móc wszystko wykorzystać w czasie bójek, do których nie trzeba go zachęcać. Odrobinka krwi wystarczy, aby wpadł w istny, niepowstrzymany szał, a zabijanie wychodzi mu przypadkowo. Chyba, że ktoś ośmieli się ruszyć jego matkę, bądź inną kobietę. Nienawidzi swojego ojca, czego sam nie potrafi wytłumaczyć, ale szanuje Darknessa, chociaż nigdy go nie spotkał. Ciekawy świata, nie słucha się nikogo, mając własne zdanie na temat wszystkiego, co rozumie. Chciałby zwiedzić wszystkie wymiary, dlatego też zdarza mu się znikać na cały dzień, jednak zawsze wraca. Nie rozumie niektórych dorosłych, ba, nawet nie stara się ich zrozumieć. Jest nałogowym kłamcą, a słabości innych wykorzystuje przeciw nim samym. Bardziej fałszywego dziecka nigdzie nie da się znaleźć. W swojej oryginalnej postaci nie przeklina, ponieważ uważa te słowa za niewarte jakiegokolwiek użytku. Jest bardzo religijny, modli się codziennie, rano i wieczorem.
ŻYWIOŁY: : Śmierć, klątwa, powietrze
 MOCE:  
1. Anathema (klątwa, przeklęty) – Antales może rzucić jedną klątwę na jednego człowieka. Rzucenie drugiej niweluje tę pierwszą. Czas ich trwania zależy od siły uczuć dzieciaka. Każda z pięciu jest oznaczona innym kolorem skryptów:
- czerwona – ciało przeciwnika zostaje ogarnięte przez bliżej niezidentyfikowany ból;
- niebieska – przeciwnik zostaje unieruchomiony;
- fioletowa – ofiara zostaje uwięziona w próżni;
- złota – wróg zostaje oślepiony;
- zielona – jeśli umiejętności przeciwnika są nazbyt problematyczne, zostaje ich pozbawiony wedle życzenia;
- czarna – najbardziej niebezpieczna ze wszystkich, doprowadzająca do okrutnej śmierci, ale również najrzadziej używana, ze względu na młody wiek. Klątwa ta powoduje powstawanie głębokich ran ciętych, doprowadzających ofiarę do wykrwawienia w agonii.
2. Lacero – jedno machnięcie szpadą tworzy smugę powietrza, zdolną przeciąć nawet skałę.
3. Nefas – wystarczy kropla krwi przeciwnika, aby Antales stał się żądnym rzezi wyznawcą Darknessa. Posmakowana przez jego język dodaje mu sił, zmienia barwę tęczówek oraz czyni nieśmiertelnym, aż właściciel krwi nie umrze. By dokończyć rytuał poświęcenia potrzebuje również pentagramu przezeń narysowanego na ziemi. Antales musi znajdować się w jego okręgu, inaczej nic nie zadziała. Połączony z wrogiem poprzez kroplę krwi stają się jednym ciałem, żywymi lalkami voodoo. Rana zadana któremukolwiek z nich pojawia się także u drugiej strony. Po złożeniu ofiary, wszystkie rany goją się, niezależnie od ich wielkości.
ZAINTERESOWANIA/TALENTY:
Zainteresowania: W wolnym czasie po szkole, do której jest zmuszany uczęszczać, nie ma najmniejszej ochoty na kiszenie się w czterech ścianach, dlatego też zabiera ze sobą księgę na temat czarnej magii, którą dostał od Darknessa i to jeszcze ze specjalną dedykacją oraz dopiskiem, że to jest ich mała tajemnica. Dlatego też ma swoje ulubione miejsca, gdzie może pobyć sam. Oczywiście, prędzej czy później, zostaje znaleziony, na szczęście bez księgi w dłoniach, tylko szablą. To drugie ulubione zajęcie. Szermierka, lecz nie w postaci sportu. Uczy się sam, wyobrażając sobie przeciwników, lub podczas walk, do których dochodzi często z jego udziałem. W domu zaś posiada bardzo dużo zabawek, jednak nie bawi się nimi. Zachwyca się ich złożonością oraz wykonaniem, przez co bardzo je ceni. Szczególnie, kiedy jego mama okazuje im zainteresowanie. Może wtedy usiąść i opowiadać o nich bez końca, wymyślać historie, nadawać imiona, a nawet tworzyć więzi.
Talenty:
Według Antalesa sztuka jest czymś ulotnym, czymś, co zachwyci raz, a potem znajdzie się coś lepszego. Struga w kawałkach drewna… szablą, która na szczęście się nie tępi. Liście, twarze spotkanych istot, bądź wymyślne twory, jednak nie pokazuje ich nikomu. Skończoną figurkę po prostu pali. Nie czuje do nich żadnego sentymentu, jak, na przykład, do swoich zabawek.
Dzieciak potrafi również przeczytać runy, a potem je dezaktywować. Tego nauczył się od mężczyzny spotkanego w mieście, który nie raczył się przedstawić, lecz to nie zraziło dzieciaka, bo był zbyt zafascynowany. Odkąd opanował jego nauki, facet zniknął.

MOC SPECJALNA:
- Ars Moriendi (sztuka umierania) – umiejętność nadzwyczaj niebezpieczna, praktykowana głównie przez bardziej zaawansowanych cieni. By ją wykonać uprzednio trzeba wypowiedzieć odpowiednią formulę, lecz u Antalesa uaktywnia się pod wpływem silnych, negatywnych emocji. Z jego ciała zaczyna wtedy uwalniać się czarna mgła, która rozprzestrzenia coraz szybciej. Wszelkie żywe istoty oraz roślinność umierają w kręgu parunastu metrów.
LOKALIZACJA: Prędzej znajdziesz go przy Fragonii, aniżeli Sominie.
EKWIPUNEK:
  • 1500 trefli
  • Szabla, którą pozwolił sobie zabrać swojej pierwszej ofierze
INNE:
  • Jest bardzo związany ze swoją matką, Fragonią, zaś ojca nienawidzi z całego serca, w ogóle się go nie słucha, chociaż to on przejął nad nim opiekę;
  • Darkness komunikuje się z nim poprzez jego młody umysł. Zabronił mu mówić o tym komukolwiek, lecz nie omieszkuje sobie namawiać go do zabicia kogoś, bądź modlitw. Przedstawia się jako roznoszącego dobro osobnika, który nie pozwoli, aby Fragonii stała się krzywda, lecz Antales musi z nim współpracować;
  • Tak jak matka, bardzo kocha słodycze i nie potrafi sobie ich odmówić;
  •  Ciężko wyprowadzić go z równowagi, a swoim spokojem oraz cierpliwością irytuje innych;
  •  Nienawidzi broni palnej;
 TOWARZYSZ: Agnus
    CHAT:  Sizon
    Siła - 100  Szybkość - 550 Zwinność - 450 Moc - 350
    Technika - 500 Równowaga - 300 Zręczność - 400 Ukrycie - 350

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz

    Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

    Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits