31 grudnia 2017

Odkrywam prawdziwe Ja [...]

Odkrywam Prawdziwe Ja W Trakcie Bycia Z Tobą 
GODNOŚĆ: Nataniel, jeśli chcesz mów mi nawet kotku...
STRONNICTWO:  Neutralny.
PŁEĆ: Mężczyzna
ORIENTACJA:  Homoseksualizm, próbował z tym walczyć ale to silniejsze od niego.
WIEK:  Nieśmiertelny- stosunkowo młody 258lat
RASA:  Zmiennokształtny
SYMPATIA:  chwilowo brak
 
RODZINA: uznaje za nią Tylko 2 osoby...Starsze rodzeństwo, brat- Mark i siostra- Tessa
STANOWISKO:
Malarz
Medyk -w razie potrzeby
CHARAKTER: Zamknięty w łuskach i wilczej sierści Kociak. Lubie pieszczoty choć nie koniecznie lubię kontakt fizyczny. Lubie wodę choć nie często mnie w niej zobaczysz. Pełen sprzeczności i choć jak powietrza potrzebuje czyjejś miłości i obecności to sam skazuje się na samotność. Czym bardziej będziesz mi się podobał tym bardziej będę starał się Ciebie unikać. Jestem spokojny i opanowany, lubię dzieci i ich obecność koi moje serce. Chętnie wezmę Cię pod moje skrzydła jeśli będziesz bezbronny czy zagubiony...jednak beznadziejnie pociągają mnie brutalne i szorstkie w obejściu typy.
ŻYWIOŁY:  Powietrz (poboczne) Światło i Lód
MOCE:
  • *Kontrola powietrza w najbliższym otoczeniu
  • *Uzdrawiam niewielkie rany i wspomagam gojenie się większych ran poprzez dotyk. tworzenie małych źródeł światła- moc Światła
  • *Mogę obniżyć temperaturę wokół mnie od kilku do kilkunastu stopni na minusie. Pomocne np. w czasie operacji- moc Lodu
ZAINTERESOWANIA/TALENTY:  Lubie gotować i całkiem dobrze mi to wychodzi.
Pamięć fotograficzna- cokolwiek zobaczę potrafię oddać to na papier, nawet jeśli upłynęły od tego momentu całe wieki.
Potrafię zasnąć prawie wszędzie i w każdej możliwej pozycji.
MOC SPECJALNA:
  • Tworzenie paktów- z demonami, odwieczną energią, ludźmi i innymi stworzeniami.
HISTORIA: Dla mnie zaczyna się ona od momentu kiedy zostaliśmy tylko my troje- Mark, Tess i ja. Najbardziej kochałem moją siostrę która była mi jak matka. Moje dzieciństwo było bardzo beztroskie. Wszystko czego potrzebowałem do życia zapewniało mi starsze rodzeństwo. Byłem kochany i rozpieszczany przez nich. Dużo podróżowaliśmy, wciąż zmieniając miejsce pobytu. W czasie moich pierwszych przemian byłem bezbronny, nie w pełni kontrolowałem własne ciało. Jednocześnie coś ciągnęło mnie ku niezależności i samotnych długich wędrówek. Właśnie wtedy zostałem schwytany przez ludzi. Nie lubię wspominać tego okresu, w kajdanach i złotej klatce, dostarczałem rozkoszy Wielkiemu Panu, miłośnikowi piękna, rozpusty i bólu. Tam dorosłem. Po kilku latach odzyskałem wolność. Odnalazłem moje rodzeństwo lecz nie odzyskałem dawnego siebie. Byłem przerażony samym sobą i swoimi pragnieniami. Odkryłem że pociągają mnie mężczyźni i choć próbowałem się przełamać nie potrafiłem współżyć z kobietami. Tess przyjęła to ze spokojem, cieszyła się że mnie odzyskała. Mark nie mógł sobie wybaczyć że nie zdołał mnie ochronić. Wmawiał sobie że stałem się taki przez moje przeżycia. W czasie jednej z ich kłótni usłyszałem coś czego nie powinienem nigdy usłyszeć...
Mark- "dobrze wiesz że mieliśmy go chronić! jest nasieniem! ...miał nieść to dalej, takie było jego przeznaczenie"
Tess- " nie interesuje mnie do czego go przeznaczyli! nawet jeśli nie jest jednym z Nas, nadal pozostaje dla mnie bratem"
Mark był przy mnie w każdej ciężkiej chwili mojego życia, wspierał mnie i uczył. Tess kochała mnie bezwarunkowo. Tylko ze mną było coś mnie tak. Nie mogłem wrócić do bycia "Starym Sobą" więc postanowiłem odkryć "Nowego Mnie" i być może spróbować go polubić.
LOKALIZACJA:
Nie posiadam stałego miejsca zamieszkania
INNE ZDJĘCIA:  X | X | X
EKWIPUNEK:
  • 200 trefli
  • lodowy sztylet przypominający skalpel
  • ołówek i szkicownik
Siła - 500 Szybkość - 550 Zwinność - 450 Moc - 500
Technika - 250 Równowaga - 400 Zręczność - 450 Ukrycie - 200

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits