02 listopada 2017

Kilka Spraw...

  Cześć. Szczerze mówiąc nie wiedziałam, że dzisiaj w ogóle uda mi się dojść do komputera ze względu na... ekhem... drobne problemy techniczne. Nie będę przedłużać i przejdę od razu do rzeczy:
  • Proszę was o zapoznanie się z nowym regulaminem Divided Kingdom. Jest on o wiele krótszy od poprzedniego. Sama nie jestem zwolennikiem długich regulaminów i dlatego też postanowiłam uwzględnić w nim najważniejsze zasady. W razie czego zawsze mogę to i owo zmienić.
  • Rzecz kolejna - punkty oficjalnie zostały wprowadzone i od dzisiaj można już na spokojnie pisać opowiadania, aby nabić je trochę do swojego stronnictwa. 
  • No i ostatni punkt dzisiejszego programu - proszę was o AKTYWNOŚĆ!!! Jest nas dużo, a mimo to mam wrażenie jakby w blog angażowało się zaledwie kilka osób. Bardzo mi zależy, żebyście pokazali klasę i pisali opowiadania. Nie wymagam od was wiele, jednak ludzie dołączają do blogów aktywnych, a jeżeli jedna, dwie osoby tylko cośtam naskrobią na tydzień, to nie jest zbyt dużo. Chciałabym, byśmy w tym miesiącu pobili swój własny rekord i naskrobali ponad te 200 postów. Dziękuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits