..Ale
trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę. Wierz mi, malutka,
żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i
decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się.
[Hioshiru-alter] |
GODNOŚĆ: Peruna Rivers-White. Pieszczotliwie jest nazywana Percią.
PRZYNALEŻNOŚĆ: Wataha Karmazynowej Nocy
PŁEĆ: Wadera/dziewczyna
ORIENTACJA: Jest jeszcze dzieckiem, ale można już stwierdzić, że jest heteroseksualna.
WIEK: Młoda ma dopiero dziesięć lat, a więc wszystko jeszcze przed nią. Prawdopodobnie jest nieśmiertelna, tak jak jej rodzice.
RASA: Anthro. Ma możliwość przemiany z wilczej w pół-ludzką formę, w której jej wygląd lekko się różni.
SYMPATIA: Śpieszy jej się, ale nic nie poradzi na to, że jest za młoda na jakiekolwiek związki.
STANOWISKO: Ścieżka rozwoju - rycerz.
CHARAKTER: Już w tym wczesnym wieku można zauważyć pierwsze cechy Peruny. Przede wszystkim jest bardzo samodzielna. Nie lubi być wyręczana, a każde zadanie ciągnie do samego końca, więc można rzec, że jest wytrwała. Raczej nie da się jej zaliczyć do altruistów, ale jeśli nie widzi w danej sytuacji zagrożenia dla siebie, pierwsza podbiegnie, aby cię podnieść. Bardzo chciałaby być idealna, dobra i uczciwa i taka też stara się być, ale często kończy się jedynie na gadaniu. Jeśli mowa o gadaniu - mała to ogromna gaduła. Momentami potrafi mówić długo bez zaczerpnięcia powietrza, po prostu pytluje językiem jak profesjonalista. Często mówią jej, że ma się zamknąć, co przychodzi jej z trudem. Nie umie długo utrzymać języka za zębami, a jeśli milczy przez pół dnia wiedz, ze coś złego się dzieje. Jest bardzo odważna - czasami nawet głupio odważna. Potrafiłaby poświęcić się dla swojej rodziny i przyjaciół, którym jest niezwykle oddana. Na razie jednak (ponieważ dopiero trenuje), poświęcenie życia w obronie bliskich byłoby czystą głupotą. Mimo swojej dziecięcej ciekawości otaczającego ją świata i bycia natrętnym cieniem, dziewczyna z pewnością z tego wyrośnie i kto wie, może spełni swoje marzenie?
APARYCJA: Percia w swojej oryginalnej, wilczej postaci jest małą waderą o półdługim futerku koloru kremowego - aczkolwiek ubarwienie sierści może zmienić w zależności od padania światła. Ma proporcjonalne uszy oraz krótki pyszczek zakończony czarnym nosem. Jej ogon jest natomiast dość długi, z białą końcówką. Oczy mają okrągłe źrenice i tęczówki koloru złota.
W postaci Anthro jej futerko jest krótsze, ale za to miękkie, miększe niż papier Velvet i gładkie jak aksamit. Jak na dziecię jest wysoka (metr sześćdziesiąt) i ma *ekhem* bardzo kobiece kształty. Wprawdzie piersi jeszcze są małe (no bo to dziesięcioletnia dziewczynka!), ale niejeden osobnik oglądnął się za nią na ulicy. Posiada krótki, lekko zaokrąglony pyszczek, brązowy nosek i złoto-pomarańczowe oczy. Ogon długi, puszysty, o kolorze czekolady z kremowym wzorkiem i końcówką. W formie Anthro posiada też ptasie skrzydła o brązowo-białych piórach.
ŻYWIOŁY: Ogień, krew, natura.
CHARAKTER: Już w tym wczesnym wieku można zauważyć pierwsze cechy Peruny. Przede wszystkim jest bardzo samodzielna. Nie lubi być wyręczana, a każde zadanie ciągnie do samego końca, więc można rzec, że jest wytrwała. Raczej nie da się jej zaliczyć do altruistów, ale jeśli nie widzi w danej sytuacji zagrożenia dla siebie, pierwsza podbiegnie, aby cię podnieść. Bardzo chciałaby być idealna, dobra i uczciwa i taka też stara się być, ale często kończy się jedynie na gadaniu. Jeśli mowa o gadaniu - mała to ogromna gaduła. Momentami potrafi mówić długo bez zaczerpnięcia powietrza, po prostu pytluje językiem jak profesjonalista. Często mówią jej, że ma się zamknąć, co przychodzi jej z trudem. Nie umie długo utrzymać języka za zębami, a jeśli milczy przez pół dnia wiedz, ze coś złego się dzieje. Jest bardzo odważna - czasami nawet głupio odważna. Potrafiłaby poświęcić się dla swojej rodziny i przyjaciół, którym jest niezwykle oddana. Na razie jednak (ponieważ dopiero trenuje), poświęcenie życia w obronie bliskich byłoby czystą głupotą. Mimo swojej dziecięcej ciekawości otaczającego ją świata i bycia natrętnym cieniem, dziewczyna z pewnością z tego wyrośnie i kto wie, może spełni swoje marzenie?
APARYCJA: Percia w swojej oryginalnej, wilczej postaci jest małą waderą o półdługim futerku koloru kremowego - aczkolwiek ubarwienie sierści może zmienić w zależności od padania światła. Ma proporcjonalne uszy oraz krótki pyszczek zakończony czarnym nosem. Jej ogon jest natomiast dość długi, z białą końcówką. Oczy mają okrągłe źrenice i tęczówki koloru złota.
W postaci Anthro jej futerko jest krótsze, ale za to miękkie, miększe niż papier Velvet i gładkie jak aksamit. Jak na dziecię jest wysoka (metr sześćdziesiąt) i ma *ekhem* bardzo kobiece kształty. Wprawdzie piersi jeszcze są małe (no bo to dziesięcioletnia dziewczynka!), ale niejeden osobnik oglądnął się za nią na ulicy. Posiada krótki, lekko zaokrąglony pyszczek, brązowy nosek i złoto-pomarańczowe oczy. Ogon długi, puszysty, o kolorze czekolady z kremowym wzorkiem i końcówką. W formie Anthro posiada też ptasie skrzydła o brązowo-białych piórach.
ŻYWIOŁY: Ogień, krew, natura.
MOCE:
*
Ogniki - waderka umie stworzyć małe płomyki otaczające ją i
oświetlające drogę. Nie są one widzialne ani wyczuwalne dla innych
osobników, więc mało kto wie o tej umiejętności.
*
Uzdrowienie - przy pomocy żywiołu krwi i natury potrafi usunąć drobne
rany, czasem również te większe, ale wymaga to dużego pokładu energii.
Peruna może też usuwać stany otumanienia, ogłuszenia etc.
*
Ognista tarcza - Jeśli wymaga tego sytuacja, młoda może utworzyć
barierę z ognia, która osłania ją i sojuszników. Tarcza jest odporna na
wszelką broń i magię, jednak zneutralizować ją może woda. Po "ugaszeniu"
można rozbić tarczę. Wystarczy po prostu mocny atak fizyczny.
Innych mocy jeszcze nie odkryła.
ZAINTERESOWANIA/TALENTY: Peruna czuje się dobrze w wodzie i uwielbia pływać. Może wydawać się to dziwne, ale jednak weekend bez wypadu nad jakiś zbiornik wody uważa za stracony. Jest świetną pływaczką. W dodatku uwielbia latanie pod wszelką postacią - zarówno na własnych skrzydłach, jak i podróże na statkach. To pierwsze, dzięki codziennym lotom opanowała prawie do perfekcji, jeśli natomiast chodzi o to drugie, to zdarza jej się rzadko i traktuje to raczej jako hobby, aniżeli rzecz przydatną w życiu. Lubi też ekstremalne sytuacje, choć się do tego nie przyznaje. W wolnym czasie lubi czytać książki, pod warunkiem że są przepełnione akcją, bitwami i innymi aspektami z życia średniowiecznego rycerza.
ZAINTERESOWANIA/TALENTY: Peruna czuje się dobrze w wodzie i uwielbia pływać. Może wydawać się to dziwne, ale jednak weekend bez wypadu nad jakiś zbiornik wody uważa za stracony. Jest świetną pływaczką. W dodatku uwielbia latanie pod wszelką postacią - zarówno na własnych skrzydłach, jak i podróże na statkach. To pierwsze, dzięki codziennym lotom opanowała prawie do perfekcji, jeśli natomiast chodzi o to drugie, to zdarza jej się rzadko i traktuje to raczej jako hobby, aniżeli rzecz przydatną w życiu. Lubi też ekstremalne sytuacje, choć się do tego nie przyznaje. W wolnym czasie lubi czytać książki, pod warunkiem że są przepełnione akcją, bitwami i innymi aspektami z życia średniowiecznego rycerza.
MOC SPECJALNA: Jeszcze nie odkryta.
LOKALIZACJA: Mieszka jeszcze z rodzicami, w Vao- Rax.
EKWIPUNEK:
- 200 trefli
- Talizman w kształcie klepsydry - waderka nosi go cały czas i jest do niego bardzo przywiązana. Podczas używania mocy wisiorek zaczyna świecić. Poza tym jednak chyba nie ma żadnych magicznych zdolności.
INNE:
- Często wystawia język, kiedy się na czymś skupia;
- Lubi wszelką ekstremę;
- Boi się swojego dziadka, ale się do tego nie przyznaje;
- Przez pewien okres w swym życiu była rozdarta pomiędzy wybraniem ścieżki posłańca a rycerza. Zdecydowała się jednak na to drugie i nie żałuje swojej decyzji;
- Mimo iż sama szkoli się w "zawodzie" typowym dla mężczyzn, nie popiera tego, aby dziewczyny zasilały szeregi armii;
- Lubi mięso i ciężko jej przełknąć zielsko. Lubuje się też w jajkach, rybach i miodzie;
- Kocha średniowiecze. Uwielbia o nim czytać i tak ją to wciągnęło, że wie bardzo dużo na ten temat - więcej, niż o historii własnego kraju;
- Wbrew pozorom lubi jeść. Ma jednak dobrą przemianę materii, a i po słodycze sięga rzadko (czyt. kiedy jej pozwolą);
- Jako niemowlę wypiła przypadkowo eliksir postarzania (czy coś w tym guście), przez co nagle podrosła.
Siła - 501 Szybkość - 810 Zwinność - 445 Moc - 466
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!