11 października 2017

Wać panny i Mocium panowie...

  Otóż jaśniepanna Tyks zarządzenie wprowadza... No dobra, Zemsta weszła mi za mocno. Muszę przyznać, że za bardzo tęsknię za tym blogiem. Jak już wcześniej wspomniałam, DiKi to mój prywatny narkotyk, moja dzienna dawna witaminy D oraz... cukru. Ponoć jest to najsilniejsza substancja uzależniająca. 
  I mimo iż opis watah nie jest do końca gotowy to pomyślałam, że niektóre zmiany mogę wprowadzić w trakcie trwania bloga, a dziwnie się patrzy na diki zawieszone (wracają najgorsze wspomnienia)... No, ale żeby blog działał, to potrzebuję kilka osób chętnych na wznowienie. I potrzebuję ich minimum jedenastu. Wpisujcie się u mnie na priv/komentarzach... 
  1. Miyashi
  2. Shadow/KTS/Kudi
  3. Slake
  4. Youkami/Nixie
  5. Crass
  6. Owieczka i Wilczek/Caddy
  7. Berbali
  8. Akali
  9. Ona
  10. Kyu
  11. Panyma
  Oczywiście - fajnie by było, gdyby tych osób było więcej, ale to zależy już tylko i wyłącznie od was. No i apeluję: jeżeli macie jakiekolwiek pomysły na ulepszenie bloga, to śmiało, walcie w ankiecie. Zależy mi bardzo na ulepszeniu diki, a co niektórzy mogą potwierdzić... No panie, ja dla was stary szablon przywróciłam (a wszystko co Tyksońskie jest szpetne...). Zapraszajcie też nowych, plizzz.

HAPI NJU JER DIWAJDED KINGDOM!

11 komentarzy:

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits