27 września 2017

Pożegnanie Admina

Witam! Witam! Oto ja, Mobius~~~ Pacyfista, Talon, Qrow, Byśtan, czy pod jaką jakże oryginalną nazwą mnie znacie. Fragonia, napisała już w ostatnim poście informacyjnym, że opuszczam bloga, ale chciałbym rozwinąć ten temat. Żeby nikt nie pomyślał, że odchodzę, bo mi się tu znudziło, czy inne bajery. Podkreślam, że na samym początku, wyznaczenia mnie jako admina, przybyłem tu "tymczasowo", na samym wstępie wypowiedziałem to słowo, dlatego nawet jeśli bym chciał, nie mogę już tutaj adminować. Cenię sobie prawdomówność, dlatego po tych miesiącach muszę się pożegnać. Mam nadzieję, że wprowadzone przeze mnie zmiany przypadły wam do gustu. Chciałbym również podziękować, gdyż spędzony tutaj czas był naprawdę.. naprawdę wspaniały. Wszystkie opowiadania pisało mi się niezwykle przyjemnie i ciekawie, co o dziwo mało kiedy się zdarza. Poznałem wielu przemiłych ludzi i z kilkoma na pewno pozostanę w kontakcie. (Może dlatego, że dalej będę obecny na discordzie, haha nie da się mnie tak łatwo pozbyć :D - Ps. Tyks nie zabieraj mi tam admina, chcę nadal zmieniać pseudonimy <3) Mam nadzieję, że nowi admini będą dumnie prowadzić, ten jakże niesamowity blog i zrobią wszystko, by Tyksuś nie została obciążona. Specjalne podziękowania kieruję również do Fragonii, oczywiście za to, że mi zaufała i dała się pokierować, jakbyś znowu potrzebowała pomocy, wiesz gdzie mnie szukać. <3 Żeby czuli #swag. pozdrawiam: Koteła, Slakey, Kudiego, Kyu, Evie, Crass, Tai, Sylv, Lulu... i tych którzy wiedza, że ich pozdrawiam.

Przepraszam tych, którym nie zdążyłem również odpisać. :C

Traveles in Cleft od Dimensions zostaje oficjalnie zamknięty. Nie mam niestety już osoby, która mogłabym zająć moje miejsce Alphy. (Chciałem Kudiego, ale ten mały chujek stamtąd spierdolił szybciej niż przylazł, a Taiga nagle odeszła). Dlatego wszyscy członkowie, zapraszam was albo do Watahy Zachodu, albo Tyksońskiego Zoo. <3

Darmowy hosting zdjęć i obrazków
Powód: Koniec stażu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits